Gå til innhold

Hvor ofte sex...og hva brukte dere av "hjelpemidler" for å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på... Hvor ofte/hyppig du og din partner hoppet til køys når dere prøvede å bli gravide. (Nå sikter jeg vel og merke til de som har har klart å bli gravide....)

Og brukte dere eventuelle medisinske hjelpemidler/kjerringråd etc?

Jeg tar imot alle forslag med takk!...er litt lei av å vente nå...det har gått over ett år, og jeg blir ikke akkurat yngre..."tikk takk"....

Vi har ikke stresset med det å bli gravid i det hele tatt frem til nå egentlig, for jeg trodde det skulle bli en smal sak å bli gravid...men det gang ei...

Skal også nevnes at jeg og partneren er i gang med utredning...

Fortsetter under...

Jeg trodde ikke vi ble gravide sist vi prøvde da jeg er midt under eksamens-stresset, og han jobber mye. Så vi var vel bare sammen noen helger, og i en av de helgene så hadde jeg tydeligvis eggløsning, og det klaffet virkelig etter 9 måneders prøving... hmm, synes hele greia var merkelig!!!

Jeg låg opp med rumpa og beina etter sex for at sæden ikke skulle renne ut... og jeg stressa antageligvis ikke. Vet ikke. Jeg tenkte jo mye på det, men på en litt annen måte enn før... "Nå har jeg hele 2007 forann meg som jeg kan bli gravid på..." Før følte jeg at jeg fikk dårlig tid fordi det var så kort igjen av 2006 =)

Lykke til videre...

Skjønner hva du mener =) Har forsonet meg med tanken på at det ikke blir noe 2007 barn, men heller kanskje 2008! Er jo et fint årstall det og =)

Bena opp mot veggen ja...det må prøves ut!

Lykke til videre du også Lalla&Lykkeliten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...