Mamma til tre :o) Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Har anskaffa meg en sånn en, kjøpte på tilbud. Lurer på om det går an å flytte selene opp? Ser det er hull for det bak vogna, i plasten liksom, men er jo ingen flere hull i trekket inni vogna hvis dere skjønner... (litt dårlig på å forklare men). Synes selene sitter så langt ned i vogna. Også har jeg lagt merke til at vogna har en tendens til å gå mot høyre, merker det spesielt ved lange turer på asfalt.. skal det være sånn, flere som har opplevd dette? Takker for svar....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Hei! Hadde en Tridem, og vognen min dro også til høyre faktisk. Jeg synes den også var litt "skranglete". Synes liksom at sittedelen satt litt løst på en måte.... Men det er kanskje jeg som er litt kresen nå. Når det gjelder selene, så vet jeg ikke helt, har solgt vognen men kanskje det går å snitte i stoffet? Siden det er hull til selene bak på sitteplata og ikke i tekstilen? Du brude gå til forhandleren og få de til å sende vognen inn så de kan justere i forhold til at den drar mot høyre, det er utrolig irriterende. Ellers er jo vognen kjempefin å se på og den er utrolig lett og fin. Tar liten plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå