Gjest Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Tenker på til neste gang jeg skal ha barn jeg da :-) Da lurer jeg nemlig på å kjøpe først en stor bagvogn. Er det noen som vet om det er plass til en softbag i den, i de tilfellene man ønsker å løfte med babyen? Jeg vurderer Simo eller evt. den danske Trille.
Fikk maibaby06 Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 vet ikke hvordan det er m simo, men feks emmaljungas softbag er 76 cm lang og 27 cm bred. Edge duo (bagvognen) har innermål 79 cm og 33 cm bred. Så ja, her skulle du vel få inn softbagen i bagen. Blir kanskje litt trangt men forstår deg sånn at du bare skal bruke det innimellom:-) så da skulle det vel gå greit.
Fikk maibaby06 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 huff trykte på lagre for fort. Dette mangler fra svaret overfor: Vil tro at simo sin bag er ca som edgen. Vet det er softbager å få kjøpt som passer "overalt". Antar at du finner en slik softbag som passer:-)
blimbaby Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Vi har basson duovogn og basson softbag og denne bagen har så langt passet i alle vognene vi har hatt den i (GT safari, Basson, ABC sportsvogn, sportsdelen til basson og gammel simovogn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå