Gå til innhold

Er det noen som er litt lei seg, ikke lyst å gå på jobb, litt nedfor men samtidig glad? Er alle så happy hele tiden.

Anbefalte innlegg

Føler en sånn tommhet noen ganger, ensom men har kjæresste, flott kjæreste. Ikke lyst å gå på jobb, Osv. Vet ikke hva jeg føler helt. Er veldig glad for å være gravid osv....Har masse veninner å. Litt vanskelig å forklare. Kanskje litt lei.

Mye hjemme på dagtid, går noen turer men e rikke noe aktiv, orker ikke lage flotte sunne gravid middager eller kle meg opp osv. Når man ser andre gravide ser det ut som en lykkerus og de er pene og skinnende og vakre.

Hvor får dere energien fra? Noen som føler litt sånn eller helt osv.

Fortsetter under...

Har det også sånn. er helt fri for energi. Når jeg ikke er på jobb sover jeg bare. får ikke gjort andre ting. dratt på shopping, vært sammen med venner, gått på kino. Ene øyeblikket er jeg kjempe glad for at jeg er gravid, neste er jeg lei meg.. så det er ikke bare du!

Nei, du er ikke alene.... Jeg er så fryktelig sliten for tiden, men det skyldes også mye jobbing. Når jeg kommer hjem på kveldene orker jeg ikke noe, og får skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg spiser så usunt og bare "later" meg på sofaen. Leiligheten ser ikke ut, og når jeg snakker med familie og kjæreste på telefon hender det ofte at det kommer noen tårer. Men det hjelper å snakke om det!!!!

Tror de aller fleste har det sånn i perioder. Vi er slitne, men det går over. Det er jeg helt sikker på!

Og tenk hvor fint det kommer til å bli om noen måneder!!!

Du er så absolutt ikke alene.

Tror det er en følelse mange gravide kjenner på.

Jeg har helt siden jeg var lita jente, gledet meg til å få baby,

og endelig, nå skal det skje, mitt første barn!

Av og til er jeg kjempeglad og kan nesten ikke vente,

men så kommer det dager da jeg blir veldig itvil og ikke er glad i det hele tatt.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...