Gå til innhold

Vært hos JM i dag 37+2

Anbefalte innlegg

Hodet var godt festet, SF-målet er langt over skalaen og JM trodde bestemt det ble barn før 17. mai, så hun satte ikke opp noen ny time engang. UL-termin er 31.mai men hun tvilte sterkt på at jeg kom til å gå i mer enn en uke til. Jaja, får bare prøve å hvile så godt jeg kan så jeg er klar. Bag'en står i alle fall pakket og klar ute i gangen.

Våknet av maserier kl halv fire i natt også og har hatt mensmurringer hele dagen. Er litt paranoid mht at vannet plutselig skal gå, så jeg formelig løper inn i butikken og fort ut igjen, i tilfelle :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9266466-v%C3%A6rt-hos-jm-i-dag-372/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann !

Har termin 2 dager etter deg....SF mål fredag( 36+6) var 36 cm, hodet festet i nede i bekkenet, likevel har jordmor satt opp ny time til meg 1 dag ETTER UL termin ( 7 dager etter Naegel-termin).....En smule demotiverende. Jeg har mye kynnere, har også hatt 2-3 netter forrige uke hvor jeg har våknet av skikkelige tak. Disse gav seg etter en halv time. Nei, får håpe at man ikke blir gående for lenge på overtid.

LYKKE TIL Hattifnatt !

Vært hos jordmor idag. 39 uker:) Jeg fikk ny time neste uke.

Har og hatt sterke kynnere i det siste. Vet aldri når det kan skje nå:)

Men må nok og belage seg på å gå over... Hahaha. Skjønner den med inn å ut av butikken. Er sånn her og.

Samboeren min henger på slep med handlekorga når vi skal handle....:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...