Gå til innhold

Iiiih!!!:D

Avienda

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært hos legen på siste kontroll. Jeg har egentlig regna med at jeg kom til å gå laaangt over tiden siden jeg er førstegangsfødende. Legen undersøkte meg nøye og sa: "Men her er jo alt klart til fødsel! Jeg tror nok ikke du blir å gå i 17.mai tog i år!" Oooh, plutselig gikk det opp for meg at jeg kan faktisk bli mamma når som helst!! Det er så ufattelig stort, og rart! Jeg skal bli mamma snart!!:D Nå får jeg bare sette i gang å gå i trapper og drikke bitter lemon!:)

Fortsetter under...

Det er ganske utrolig! Plutselig ble alt så virkelig når jeg fikk det bekrefta av legen at nå er det like før!:) Selvsagt,han er jo ikke Gud han heller, men han har jo mange års erfaring med gravide, så jeg velger å stole litt på han!;) Snart har jeg lillegutten min i armene mine! Jeg går bare rundt her og smiler,jeg!:)

Annonse

Annonse

Jeg har menstermin i morgen, men UL-termin er ikke før om 11 dager... Men både legen og jordmora sa de ville bli forundra om jeg gikk til termin... Håper de har rett!!Kommer til å bli skikkelig frustrert om jeg blir å gå over tida når de begge har sagt det sånn!:o)

Ingen baby enda idag,men masse kynnere og murringer i ryggen... Jeg er bare glad for hver eneste vondte jeg...de kan bare se å utvikle seg til skikkelige rier!! Mamma er her nå da så jeg skal slippe å være alene den siste tida...ho skal væremed på fødselen og... Men stakkar, nå har ho snart ikke flere kryssord igjen å løse,så nå MÅ han komme snart!;) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...