Gå til innhold

Når er man egentlig sliter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et det etter 12pp?

Synes jeg ser så mange her som blir gravide innen 3-4 pp jeg..

Om det ikke går i denne pp (Finner jeg ut av mandag) går jeg inn i 9pp..

Begynner å bil lei hele prøvinga!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... du er ikke alene :) Er i 7 pp, men har prøvd i 9 mnd vi nå (7 pp pga laaange sykluser). Og nå sitter jeg her nok en gang med ikke kommende mens, men negativ test. Ikke så spennende å teste lengre heller...

Skrevet

Ja, ikke sant. Man blir uengasjert. Kjedelig!

Jeg tok EL tester for første gang denne mnd.Fant jo ut når jeg hadde EL, men nå sitter jeg med de samme gamle kjeie mens symptomene.. IKM er mandag. Det er nok ikke noe denne mnd heller..

Vi får vel bare ta det som det kommer, for det er jo det de sier, det skjer når man minst aner det. Vi hører nok til i den gruppa...desverre.

Håper det klaffer på forsommeren ihvertfall.

Lykke til da! :o)

Skrevet

Jeg el-testet også og tempen har steget etter positiv el-test (temper ikke fast da) så jeg tror ganske sikkert jeg har hatt el denne mnd. Derfor er det så kjipt at tanta ikke bare kan dukke opp dersom det ikke har klaffet denne gangen også. Har masse mensmurringer og ømme pupper (men er blitt mindre ømme de to siste dagene), men dette er jo også TR-symptomer. Negativ test i går (på ettermiddagsurin). Hvis den ikke er kommet til søndag får jeg vel bare ta en ny test.

Nå kommer mannen min snart hjem og i kveld skal vi kose oss og redigere/lage dvd fra et utdrikningslag :)

Lykke til du også Shake those eggs!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...