Gå til innhold

Hvordan startet dere SA? (samme som på ufrivillig abort)


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg fikk blødninger tirsdag kveld,var mest da,litt rødt på onsdag men deretter brunt,nå er det bare lysebrunt utflod/slim. Jeg var på ul på onsdag og hjertet slo, er 8+2 i dag,har ingen magesmerter,og legen som foretok UL sa at det var litt blod igjen i livmoren så jeg kom til å blø litt til. Klarer ikke helt å fri meg fra tanken om at det kan ende i SA likevel,tiltross for at legen sa at hun regnet med at det gikk bra. Skal på ny UL 25.5. men synes det er lenge til. Var det ikke noen store forandringer så var det ingen grunn til å kontakte lege/sykehus sa legen som foretok UL, jeg har nesten sluttet å blø som sagt og ingen smerter,men har den lille tvilen enda som ligger der. Må nok bare smøre meg med tålmodighet til 25..5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg hadde en SA for et halvt år siden, begynte det å blø som hos deg. Men det stoppet ikke å blø. Det er ganske vanlig å blø noe, jeg ville følt meg ganske trygg hvis jeg visste at det var hjerteslag hos den lille. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i februar. Var da 5+3 på vei, startet med å blø litt, fikk ganske sterke mens smerter, kramper utover dagen, og blødde så i 8 dager etterpå. Blødde til tider så mye at det kom noen blodklumper ut! Det høres for meg ikke ut som du har hatt en SA. Legen fortalte meg at når man har SA blør man vanligvis noen dager lenger enn hva man bruker å blø ved en vanlig menstrusjon!!!!

 

Lykke til!!! Krysser fingrene for oss begge;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...