Gå til innhold

Blir sprø av meg selv,tenker på SA/MA


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg var til ul på onsdag pga blødning på tirsdag kveld,legen som foretok ul sa at det var litt blod igjen i livmoren og at jeg kom til å blø litt til,fikk se at hjertet slo,jeg er 8+2 i dag. Nå er det bare lysebrunt slim som kommer (slik det er på slutten av mens). Det er lite som kommer også. Er sykmeldt ut neste uke. Har ingen magesmerter,og legen regnet med at det kom til å gå bra,men tanken på SA/MA ligger i bakhodet mitt enda. Hadde en MA i starten av februar. Skal på ul igjen den 25.5. men synes det er lenge til,blir ikke helt beroliget før jeg har vært på den. Er det noen som har erfaring med dette. Siden jeg nesten har sluttet å blø og ingen magesmerter regner jeg egentlig med at det kommer til å gå bra,men det er en liten tvil der. Vet at ingen kan gi meg ett 100% riktig svar på hvordan det kommer til å gå. Men vil gjerne høre deres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det du forteller peker i meget positiv retning... Har selv opplevd MA, og ett fullgodt svangerskap. Har en sønn på halvannet år. Når det gikk galt, blødde jeg litt og ul viste at hjertet ikke banket i uke 9, og at det hadde dødd i uke 7. Det er ett meget godt tegn at du har sett hjertet banke da, og at blødningen avtar. Legen min fortalte også at de som har greie på det kan også se om plommesekken ser bra ut på ul. Det gjorde ikke min første gangen. Men andre gangen så den veldig bra ut. Hadde litt blødninger rundt uke ti i andre svangerskap også. Men dette stoppet selv opp... Lykke til. Jeg har i alle fall en god magefølelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar,fikk bare litt noia av ett svar jeg fikk på ett annet innlegg. Er enig i deg at mitt tilfelle høres positivt ut,er jo ikke sunt å lese om alle SA/MA her inne,men hovedinnlegget mitt der jeg fikk svaret som jeg fikk noia av,så spurte jeg om noe helt annet. Prøver å la lese alle innlegg som har med SA/MA å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart deg på den tråden jeg la inn svar som gav deg noia..Ville som sagt ikke skremme deg, men ville bare få deg til å holde deg i ro. Les svaret mitt der inne, så blir du nok beroliget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...