Gå til innhold

ensomt...(syte innlegg)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk i dag føles alt bra kjipt og ensomt:(

Bestevenninna mi har fått seg type og har nesten glemt at jeg eksisterer, så er hun furten fordi jeg våget meg å nevne at det går an å dele på tiden sin så man ikke glemmer venner helt...

Alle andre venner bor så langt unna og jeg hører nesten aldri fra de lengre etter jeg ble gravid for jeg er jo ikke noe morro å være med når jeg er gravid og ikke kan feste..

Gutten jeg liker sitter å sikler etter bestevenninna mi selv om hun ikke verdiger han ett blikk...

Min kosevenn har ikke gitt lyd fra seg på lenge og så sitter jeg hær da med store magen i en gedigen leilighet og ser rundt meg på de siste pappeskene som burde pakkes ut av, gjorde ett tafatt forsøk istad men ble sittende å kikke på gamle bilder som jeg fant i en av eskene.. så lykkelig jeg så ut på den tiden...

Så har jeg ett lass nye filmer som jeg kunne sett men det er så ensomt å se alene, eller jeg kunne rydda og vaska litt men det er ett ork med digre magen...

Mobilen er stille som aldri før.. ikke en mld eller en liten hei samtale fra noen..

Så tenker jeg på barnefar som suller bekymringsløst rundt å fester og er på byen og er med venner og er med dama og da blir det bare enda kjipere å sitte hær alene på digre leiligheten..

spesielt når det er helg og alle andre gjør noe mens hær sitter jeg diger og tung å ser bare trist og jævlig ut mens jeg dytter i meg mere mat så jeg bare blir å se enda jævligere ut.. når en is er lyspunktet iløpet av dagen.. da føler jeg meg enda lengre nede.

vet jo det blir bedre når lucas kommer og fyller dagene med bleieskift og mating og kos og barnegråt og smil.. men det er såå lenge å vente ..

Sitter bare hele tiden på denne hersens datan og klarer ikke rive meg løs selv om det virker helt dødt på nettet i dag.. venter på at noe skal skje.. ett eller annet som lyser opp dagen eller setter mot i meg til å gidde gjøre noe..

kunne tenkt meg å gå en lang deilig tur, men kroppen skaper begrensninger og været er dritt.. ikke en tur på butikken passer meg heller for da må jeg ta buss dit og bussene hær går bare en gang i timen..

alt jeg føler for er bare å syte samtidig som jeg skulle ønske noen kunne komme å røske tak i nakken min og be meg dra inn surgeipen og se på alt det gode jeg har...

Akkurat nå skulle jeg bare ønske jeg hadde en i livet mitt som jeg kunne kose med, sove på armen til og være glad i, venner som gidda ringe innimellom eller stikke innom en tur.. eller en venninne som å var gravid.. men nei man sitter hær da og venter, tenker og depper .. sukk... flere som er drita leie av å gå gravide nå eller?:(

og dær begynte det å regne enda verre gitt...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*røske tak i nakken din og ber deg dra inn surgeipen og se på alt det gode du har*

*sender deg også en stooor klem og noen varme solstråler fra bergen* :)

håper det lyste opp dagen din pitte litt snuppa!! :) meg og emilia love you U know!! :)

men skjønner godt hvordan du har det, var sånn da eg også var gravid.. vennene gadd likosm ikke sende så mye meld lenger og ringte aldri..fordi det ikke var så gøy å finne på ting med meg siden eg ikke kunne drikke i helgene.. er jo helt på tryne, men dessverre så er ikke-gravide folk ganske firkanta.. hihi.. :P virker av og til som om det å være gravid er en enormt smittsom dødsykdom altså.. hehe..

Dont worry, be happy!! :) Lucas kommer snart og da blir alt mye bedre :)

STooooor klem fra

Skrevet

nei det er ikke stakkars, det er bare meg som er skikkelig sutrete:( vil ikke være det men

Skrevet

Det går opp og ned i svangerskapet, i dag har du sikkert bare en spesielt dårlig dag?! Av og til vil en føle seg veldig ensom, en er jo tross alt helt alene om å få barnet! Er det ingen du kan dra på besøk til eller få besøk av? Tror ikke det er så lurt å sitte for mye hjemme med seg selv, da begynner en bare å tenke...!

Skrevet

er vel mye det som plager meg i dag.. det er helg og jeg sitter alene.. bestevenninna mi har mer eller mindre glemt meg til fordel for nye kjæresten sin og jeg har nettop flytta ganske langt unna de fleste av vennene mine og resten skal ute på byen eller fest.. vurderte til og med å ringe mamma å spørre om jeg får ha lillebroren min til å ligge over så vi kunne ha en koselig kveld med mat og film.. men regner med det ikke er så gøy for en gutt på 13 og han skal sikkert på ungdomshuset i kveld som vanlig.. har flere ganger nå prøvd å ta meg i nakken og begynne å pakke ut de siste pappeskene men blir bare tafatte forsøk før jeg setter meg foran datan, vaska noe kopper og skulle lage middag.. men havna foran datan:(

har vel egentlig bare en skikkelig kjip dag, vanligvis er jeg ganske så fornøyd med livet så..:/

Skrevet

Hjelper kanskje sårt lite...men her er det iallefall flere som også har slike dager,og som forstår deg bedre enn noen andre:)Helger og kvelder er kjipe noen ganger ja,men håper du føler deg bedre i morgen:)

Skrevet

Ja, du virker jo vanligvis mer positiv enn i dag!;)

Lillebror syns sikkert det er koselig å komme på besøk da! Kan jo iallefall spørre!

Kjenner meg igjen med den der helgefølelsen av og til da. Folk skal på fest og jeg skal ikke...

Skrevet

har pakket ut av noen pappesker til nå.. er snart tom for esker da.. er jo litt godt, sitter å tenker at om jeg bare får satt på plass det siste nå så skal jeg tenne noen telys og lage meg en god middag, men fy for ett ork å samle den energien som sakl til for å gjøre det, vet jo at bare jeg har fått gjort det føles det ti ganger bedre, man føler jo seg ikke akkurat gladere av å ha rot rundt seg:P

Skrevet

Jeg føler me deg!åårh er såå kjipt å bli lagt i glemmeboken, men de fleste dukker nok opp etter fødselen å da er det ikke noe kjære mor!Kan de ikke stille opp nå-nei så kan de la være å komme når det kjekke begynner...(blæææ...) :) Jeg er sååååå trøtt i dag, at jeg måtte avlyse ting jeg hadde planlagt..skikkeli svir i øynene, og trøtt i kroppen!! Men du snakka om å invitere broren di, det syns jeg du skal..Jeg fylte år i går, og søstra mi på 12 lå over og holdt meg me maaaasse selskap:)) Som regel er det familien man kan lene seg på 100% uansett...:)

Jeg må bare skryte litt av meg selv også i samme slengen, er nå heeeelt ferdig med aalt før Lukasen kommer, weee:p til og med vaska alle klær, sortert og lagt i skuffer...*stooolt* God helg Girls:)

Skrevet

uff teit at det skal dukke opp etter fødselen.. det er jo under svangerskapet ting føles ekstra ensomt når man blir alenemor:(

åh kjenner til det dær, har hatt noen sånne dager jeg å, men det er tillatt vett:)

gratulerer med dagen da:):)

så gøy at du er ferdig med alt da:) ferdig jeg å med alt til min lucas:)

god helg:)

Skrevet

Hei vennen!!!

Sende en stoooooooooooooooor trøsteklem!!!

Huff eg har hatt sånne daga som du har no, d e ikkje nåkka gøy, de to bestevenninn mine som eg har kjent si barneskolen bor nede i trondheim..Ågså blir man liksom litt mindre gøy når man e gravid;p

Og eg e så gla for at eg fant ho gravide venninna mi, vi blei kjent når vi va ca i uke 22:)

Uten ho så hadde dettan svagerskapet hvert mykje tyngere.

*Men du skal få en dag i mårra, som rein og ubrukt står, med blanke ark og fargestifter til;)*

No e d ikkje lenge tell du har prinsen i arman dine, og da blir alt mykje bedre!!:)

Kanskje du kan dra på et bim treff eller nåkka, og treffe fleire gravide?:)

Sende deg en oppmutringsklem også!:)

Skrevet

takk for det:)

ja du vet jeg har jo vært mye med hun ene venninna di etter hun flytta til trhjem, men nå har hun fått seg kjæreste som hun er med konstant og snakker om konstant så jeg føler meg glemt og gjemt rett og slett..:(

uff ja gleder meg til det:)

hehe hadde jeg bare klart å komme meg noen plass uten å få vondt så:P

Skrevet

Heisann tupsi!:)

Har egentli mista litt kontakten me ho etter at ho flytte til trondheim, men vi prate no ilag på nettby av og til:)

Følte meg også litt gjemt å glemt når ho blei i lag med han john-trygve, og da bodde de jo ikke på samme plass en gang;P...

Men ho bruke å være litt sånn overivrig de første par månedan, men så går d som regel tbake tell d normale, så d ordne seg sekkert skal du se;)

Skrevet

uff ja han ja,. han er ett kapittel for seg selv..

sant nok men om ett par måneder har jo jeg født, jeg trenger henne nå.. men hun hører ikke helt på det øret, blir sur og furten og såra faktisk når jeg nevner at jeg kunne tenkt meg litt av tiden hennes jeg å:(

Skrevet

Åj såpass.. Eg hadde jo inntrykket av at han john-trygve va kjempe grei, men så kjenne eg sikkert ikkje han like godt som d du gjør da.

Hmm.. Eg veit ikkje heilt ka eg skal sei, har mine grunna tell å ikkje ville prate så masse om ho... men eg forstår kjempe godt ka du meine for å sei d sånn...

Ho sa jo ikkje en gang i fra tell meg at ho hadde fløtta tell trondheim, d fikk eg vite av ei anna venninna av ho.

D e en av hennes ikkje fullt så *gode* kvaliteta, ho glømme litt vennan rundt seg når ho får type...

Men d treng du jo ikkje å sei at eg har sagt d...

Vill ikkje havne i nåkka krangel me ho..

Skrevet

seriøst han var en forhold killer...:S tålte ikke at hun gjorde noe og tålte i allefall ikke at hun ble venn med syndefulle meg(han er kristen).. han mener det er min feil at det ble slutt for at jeg påvirka henne "negativt" så han er ikke venn med meg mere...

skjønner du ble såra av det ja.. nei snakker ikke med henne om deg jeg for deres vennskap er jo mellom dere og ikke min sak sånn sett..

Skrevet

Huff! Hørtes ikke helt bra ut d der da *fengselforhold*, kjenne at eg blir litt provosert no!

Får håpe ho har skutt gullfugeln denna gangen;)

Tru meg d går over når *nyforelskelsen* har lagt seg, og da blir ho nok å tilbringe masse tid me deg igjen:)

Men skjønne at d e litt kjipt og at du føle deg oversett, men ho gjør d ikkje me vilje, ho blir bare litt små blind når ho e forelska, og ser ikkje at d ho gjør kan virke såranes..

Ka du gjør i kveld da?:)

Skrevet

det var det, tro meg, det krangla så sykt mye:S han var utrooolig sjalu:S

håper det går seg til snart da.. litt kjipt til meg å bli bortgjemt oppi alt akkurat nå liksom, har trossalt ofra en del venner for dette vennskapet så:)

jeg kom nettop hjem fra byen og tenkte jeg skulle snope litt i godteriskåla, kanskje se en film:) enn du? åssen går det med magen og sånn btw?:)

Skrevet

Eg skal mest sannsyneli besøke den gravide venninna mi no snart, som ikkje e så veldi gravid lenger!

Ho sku skrive melding når eg kunne komme, men eg lure på om ho kanskje har såvna av;)

Glede meg skikkeli tell å se prinsen hennes!

Ho og forloveden hennes har jo liksom hvert dem som har *gleda* seg ilag me meg over mett svagerskap på en måte, vi har hatt edrukvelda, filmkvelda, og funne på så sinnskykt masse, uten ho i dettan svagerskapet så hadde eg gått under jorda trur eg:p

Dem har hvert så utruli inkluderanes, og av og til så e d jo sånn at d blir rart og være ilag me *kjærestepar* men d blir aldri sånn når eg e ilag me dem, dem e liksom søt i lag, men treng ikkje å sette å klå på hverandre konstant hele tia.

Så eg har kjøpt en litt sånn fin barselgave/takkegave til dem.

1 joggedress, 1 tøff finskjorte, 1 sommersett, og 1 body til prinsen:)

Også har eg kjøpt drinkmikserbok i gave tell dem;).

Håpe bare ikkje at dem trur at eg forvente å få like stor gave tbake, eg har jo allerede fått en olebrumm kjole, og et tvbord hos dem...

Og vi e bestandi der når vi finn på ting sia eg har bodd heime.

Glede meg sånn tell å få se lille gutten demmers, han e sikkert kjempe shjønn:)

Du skulle hatt deg ei gravid venninna som va like langt på vei som deg, da trur eg at tia hadde gått fortar, også blir man liksom ikkje så aleina.. og vi e jo ganske aleina i utgangspunkte, så da e d godt å ha nån å dele sorge og glede me som e gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...