Gå til innhold

November: Vedovn og askebøtte..


Gjest

Anbefalte innlegg

Merkelig at i en hel stue med uendelig mange spennende saker å utforske så er det bare vedovnen og askebøtte det skal være moro å åle seg frem til å ta på. Skull tro små babyer har en radar for hva de IKKE skal røre. Her har vi startet med å lære inn betydningen av ordet nei..... nei.... nei.... NEI..... NEI!!! :) Hun flirer like stort hver gang.. Bra det er sommer snart, men med nordnorske tyemeraturer er det greit å fyre litt på morgenen alikevel for å spare på strømmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff,det er jo ikke greit hvis hun vil bort til vedovnen når den er varm da.

 

Vi har og begynt å lære poden betydningen av nei og jeg tror han forstår det,for hvis jeg sier nei til ham,flirer han og gjør seg til og prøver deretter å gjøre det samme igjen*ler* De er herlig de små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jo at flammene ser veldig fasinerende ut, men det er ikke sæørlig bra om hun skulle brenne seg nei. Men faktisk så er problemet større når ovnen er kald så jeg tror hun merker at det er varmt og ekkelt der når vi fyrer. Vi skal kjøpe gitter å ha foran, har bare ikke kommet oss så langt siden vi fortsatt driver med utpakking etter at vi flytta hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...