Gå til innhold

Alle dere som spår, hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg: 240776

Han: 191072

Termin var 050507

Jeg er 6 dager over tremin dato. Har fått time til kuring neste fredag (18 mai). Kan noen se om eg får før den tid? Nå har eg blitt spådd 6, 8, 9 og 10 mai, men ingen av di stemte. Håper noen ser noe i løpet av helga eller rett etter:)

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg. Har sendt mange PM'r, men ikke fått svar.

Vær så snill..

takker for svar:)

Skrevet

Jeg er nå 7 dager på overtid! Please svar meg noen...:)

Skrevet

I fjor ville jeg så gjerne bli gravid, å kom innpå her for å bli spådd (i mai) . Det var 3 stykker som spådde at eg kom t i bli gravis i august. Nattinatt, Elastica og Babyface. Dere hadde rett:) Nå lurer jeg kun på 1 ting. Får jeg før kuring? Er nå 7 dager på overtid. Håper en av dere har tid til å gi meg et svar:)

Skrevet

Får inn 1-2 dager til fødselen starter jeg.

Et tips er å stå og gå så mye som mulig. Tok bare noen dager fra jeg ikke var moden i det hele tatt til fødsel på meg med den metoden.

( hehe må innrømme at jeg gikk x antall ganger opp og ned trappen her hjemme da. Kjente spesielt godt at det trykte nedover da)

Lykke til. Håper du slipper unna kur

Skrevet

Ett tips jeg fikk fra ABC

Gå hjem, slappe av, spise en stor biff, så ha sex..

Det var noe jeg ikke pleide å gjøre, å slappe av altså..

Gjorde som de sa, og rett etter sex`n begynte veene, to timer etterpå var jenta mi ute :-))

Jeg var også redd for å bli satt i gang, for da fikk jeg ikke føde på abc..

Lykke til

Skrevet

Takk for svar:) Håper du har rett. Går lange turer 4 ganger i uka på 1,5 til 2 timer i strekk hver gang. Nå springer eg i trappene og har vaska ned huset flere ganger i løpet av di 2 siste ukene. Du skal få beskjed dersom du treffer blink:)

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...