tusseliten Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jeg: 240776 Han: 191072 Termin var 050507 Jeg er 6 dager over tremin dato. Har fått time til kuring neste fredag (18 mai). Kan noen se om eg får før den tid? Nå har eg blitt spådd 6, 8, 9 og 10 mai, men ingen av di stemte. Håper noen ser noe i løpet av helga eller rett etter:) Takker for svar:)
tusseliten Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2007 Ingen som kan hjelpe meg. Har sendt mange PM'r, men ikke fått svar. Vær så snill.. takker for svar:)
tusseliten Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 Jeg er nå 7 dager på overtid! Please svar meg noen...
tusseliten Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2007 I fjor ville jeg så gjerne bli gravid, å kom innpå her for å bli spådd (i mai) . Det var 3 stykker som spådde at eg kom t i bli gravis i august. Nattinatt, Elastica og Babyface. Dere hadde rett:) Nå lurer jeg kun på 1 ting. Får jeg før kuring? Er nå 7 dager på overtid. Håper en av dere har tid til å gi meg et svar:)
Lillnita. Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Får inn 1-2 dager til fødselen starter jeg. Et tips er å stå og gå så mye som mulig. Tok bare noen dager fra jeg ikke var moden i det hele tatt til fødsel på meg med den metoden. ( hehe må innrømme at jeg gikk x antall ganger opp og ned trappen her hjemme da. Kjente spesielt godt at det trykte nedover da) Lykke til. Håper du slipper unna kur
energica Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Ett tips jeg fikk fra ABC Gå hjem, slappe av, spise en stor biff, så ha sex.. Det var noe jeg ikke pleide å gjøre, å slappe av altså.. Gjorde som de sa, og rett etter sex`n begynte veene, to timer etterpå var jenta mi ute :-)) Jeg var også redd for å bli satt i gang, for da fikk jeg ikke føde på abc.. Lykke til
tusseliten Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2007 Takk for svar:) Håper du har rett. Går lange turer 4 ganger i uka på 1,5 til 2 timer i strekk hver gang. Nå springer eg i trappene og har vaska ned huset flere ganger i løpet av di 2 siste ukene. Du skal få beskjed dersom du treffer blink:) Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå