Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må ha dagmamma til min lille gutt fra høsten av. Han vil da være 6 mnd. Han er veldig snill, våken og glad gutt. Jeg søker etter ei/en pålitelig, ærlig, omsorgsfull, fleksibel og erfaren person. Jeg er student slik at jeg har behov for pass når jeg er på skolen. Det første året er det 2-3 dager i uken ca 3 timer så det er ikke så veldig mye. Hvis lillegutt blir fornøyd med dagmammen så ønsker jeg at han kan fortsette å være der når jeg begynner med fulltidsstudier høsten 08. Jeg kan betale 35 kr pr time med mindre du ikke er hvit (da holder jeg MME og grøt samt bleier).

Det er viktig for meg at du har mye tid til lillegutt ettersom han er så liten slik at hvis du har flere en 1 barn under 4 år så du passer på så blir det ikke aktuelt.

Ønsker referanser.

Tlf: 93236605

Fortsetter under...

Tror du att du får dagmamma til disse kravene? Max 9t pr.uke,og kun ett barn i tillegg under ett år? Det høres ut for meg som att det kun er du som er flink nok til å ta deg av din sønn.Er selv dagmamma og har vært det i 10år snart,men ville aldri ha passet noens barn med sånne krav.Så hvis du skal finne dagmamma så må du nok senke kravene ja!

Har du ramla å slått deg eller? Någen så har bedt deg sei någe?jezzus.. La meg stilla de kravå eg vil, eg e kje interesert i å ha sønnen min hos någen så prøve å gjør en business av passa andre sine unga i steden for å tenka kor mye udbytte ungane får av å vær hos de. ( DÅ meine eg generelt å ikke deg eller andre her inne ) Så DERFOR skreiv eg at eg ikkje vil ha gutten min hos ei me mange dagmamma unger. Der finnes vel dagmammer der ude så e hjemma med eget barn og ønsker en lekekamerat te ungen sin i tillegg litt ekstra poffit ? Regner med du har 3-4 unger siden du reagerte på kravene mine? Regner med du oppfylle de andre kravå då? Eller er det for mye ønska en pålitelig, ærlig,omsorgsfull dagmamma?? SÅfall bør du muligens bytte "yrke"

Har dårlig erfaring med business dagmamma hvis eg kan få kalla det det!

Ha ei strålande helg me masse snop og morro..

(Dette her va jo unødvendig !)

Hilsen Alexsandra

• 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...