Gjest thricane Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 har brukt p-pillen feminil for å holde hormonene i sjakk, fungerte strålende, var som å få et nytt liv. men så klart, skal prøve på en til, og da måtte jeg jo kutte den ut.. sliter litt nå med å finne el siden syklusen er laaaaaanng. Samtidig det å holde kontroll på hormonene. jeg vet så lite om dette siden førstemann heldigvis kom ut av en ops (så jeg vet det går i hvert fall) og jeg stort sett har brukt pillene. har hatt mensen en gang siden februar, så hva blir det? en pp, selv om det har gått flere mnd? kan vi ikke dele litt erfaringer da? hvor lenge man prøver, hvordan man opplever det å miste oversikt pga hormonene som gir alle mulig rare signaler. jeg har noen fryktelige pms allerede, kvisene popper ut, vekta tasser oppover..har heldigvis ikke hatt noen smerter enda pga cystene, men de kommer vel.. hvordan opplever dere det? funnet noe som hjelper på hormonene? lært dere noen trisk om det å finne el?
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Hei, Jeg har pco, men er heldigvis ikke plaget med hormoner og andre ting. Men jeg har lange sykluser, opp til 1/2 år om gangen. Det finnes mange flere på forumet PCOS, jeg anbefaler deg å gå inn der og spørre.
liljepike med spire:) Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har pco! men har alikevel to friske barn og prøver på nr. tre. redningen for meg var å slanke bort 20 kg..... dermed så satt den første etter tre års prøving:) nr. to satt på første pp..... enda legene svartmalte alt for meg før jeg ble gravid med nr en. så man har store sjanser for å bli gravid om man har pco! Jeg oxo hadde vriene sykluser med opptil 60 dager... men jeg er så heldig så jeg alltid kjenner når el. er:) Lykke til til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå