Gå til innhold

November: Babycallen funker jo ikke!!


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Blir så irritert! Den har funket en gos stund før den plutselig ikke ville mer.. Vi dro tibake og fikk en ny (Clas Olsson) Vi har Topcom som skulle være best i test. Best i test med midt i ....!

Den nye funker jo heller ikke som den skal! Har lest bruksanvisningen flere ganger og prøvd ut forskjellige kanaler og frekvelnser, men nei..den slår ikke inn på hennes lyder, men alt mulig annet rart!

 

Nå tror jeg vi går og ber om å få pengene igjen, å kan vi prøve en annen en.

 

Noen som kan anbefale meg en babycall som funker? Vi vil snart prøve å legge jenny på eget rom, og det gjrø jeg ikke før jeg har en babycall jeg vet virker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ufattelig irriterende! Jeg fikk anbefalt Doro - best ut i en annen test. Han som solgte meg den sa at de hadde jo så mange ulike tester - og alle med forskjellige testvinnere......Veldig fornøyd med den jeg kjøpte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

doro sin kommer veldig godt ut i test. Det kommer an på om du har tenkt og ha babycallen i vogna ute eller om du bare har tenke og ha den plugga i veggen der barnet sover. Doro må nemlig være plugga i veggen , og var derfor ikke et alternativ for meg. Jeg er kjempefornøyd med philips sin- følger ikke med oppladbare batterier, så det og lader må kjøpes utenom. 599kr uten batt og opplader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme som du. Den funker greit her, men vi fant ut at man må følge utrolig godt med på batteriene på den enheten som står hos babyen. Når de begynner (å da mener jeg begynner) å bli dårlige bare slutter den å sende lyd slik at det bare slår inn med knepp og sus i foreldreenheten. Nå bruker jeg bare strøm på den enheten på kveldene og batteri hvis hun står ute og sovber og da har vi ikke hatt noen problemer med den. Men forstår ikke helt hvorfor den ble best i test. Utrolig kronglete og vanskelig bruksanvisning og veldig vvanskelig å stille inn slik at den slår inn på rett lydstyrke hos babyen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har super Nova og er kjempefornøyd med den.God dekkning og gir fort beskjed dersom det er lite strøm,ute av dekkning osv.

 

Kjedelig når en kjøper en slik ting og en ikke blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så vannvittig irriterende!!! Vi bruker babyenheten på strøm vi også.. Men så rart at den plutselig ikke funket som den har gjort. Var fornøyd med den en stund, men så plutselig får vi den ikke til! ARG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...