Gå til innhold

November: Bare brekker seg..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

fått pittesmå smuler av melon og brødskive(dynket i vann) i dag.. bare brekker seg.. til slutt kastet hun opp... Hun liker smaken av melon, for hun har smattet på en bit før, men hun synes det er ekkelt å svelge biter.. Gjør alle sånn, brekker seg? Tar det lang tid før de slutter med det, eller går det bedre når de blir eldre? Må det læres? Noen som har gode tips for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke det litt tidlig å få så store biter? Jeg bare spør av uvitenhet, altså........Selma fikk en grøt som var 6mnd hvor det var noen bittesmå klumper i, og hun brakk seg helt grønn i fjeset, stakkars........Trodde kanskje de begynte med biter rundt ett års alderen jeg da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke noen gode tips til deg,vet bare det at hvis lillegutt får biter i munnen brekker han seg også,så jeg tror det er normalt.Leste en plass(husker ikke hvor) at en dag kunne de gjøre det og neste dag,klarte de å "tygge" biten slik at de ikke brakk seg.En må bare ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får jo ikke store biter. som jeg skrev: pittesmå smuler av brødskive og melon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan det fungerer jeg.

jeg tok en gaffel og moste litt eple til Ina i dag, ble noen små biter der også, hun svelget dem fint, bare smattet og smilte og sa m-mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...