Gå til innhold

JULIFORM


Espoir

Anbefalte innlegg

OK, her er første tråd for de som skal komme i form og gå ned i vekt før 1. juli.

 

Mitt mål:

 

I dag veier jeg 62,1.

Jeg vil helst ned i 57 (men blir fornlyd med 58 også).

 

Jeg kommer til å måle meg også, rundt magen, midjen, låret, rumpa og overarmen, siden man noen ganger går inn i cm selv om vekta står stille.

 

Jeg løper og går turer i ulendt terreng, prøver å få til ca 6 dager i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og så tar vi førstkommende tirsdag som første veiedag/rapporteringsdag, ok??

Da MÅ vi legge inn hvordan det har gått, selv om vi har stått stille eller gått litt opp også. Må jo oppmuntre hverandre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veier 77,4 kg skal ned til minst 72:)

 

jeg skal slutte å spise så mye snop..gå turer HVER dag (triller i marka)

så skal jeg komme meg på 3t minst 1 gang i uka:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 59 kg i dag. Vil gjerne gå ned 5, men blir relativt fornøyd hvis jeg greier bare 4 frem til da :)

 

Skal trene på treningsstudio, spise mindre snop, være generelt mer aktiv :)

 

Åh, dette var et flott tiltak, blir artig å følge dere alle fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med jeg og.

Veier nå 72 kg, skulle helst ned 10-12, men 5 er et flott delmål!

Skal slutte å spise godteri og jogge mere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og være med!

Veier 68 i dag, vil ned til 60...

Kjøpte meg sykkel i går så nå er det sykle til og fra jobb hver dag som gjelder, og kutte ut brus og snop på jobb.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg vil gjerne være med!

 

Mitt mål er:

 

I dag veier jeg 73,4 kg. Er 173 cm høy.

Mitt ultimate mål er 63 kg til slutten av juli.

 

Jeg har 3 barn under skolealder og er ganske aktiv, men lite trening der jeg blir skikkelig svett. Vanskelig å finne tid og krefter til seg selv synes jeg... Skal prøve å bli bedre til det!

 

Veing på tirsdag, og slenger meg også på det med måling, lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! kan jeg også få være med?:)

er 168 cm høy å veier ca 75 kg. vi helst under 70 , men hvis jeg hadde klart å veie 70 til juli hadde jeg vært kjempe fornøyd!!

skal prøve å spise sunnere å ikke spise godteri i uka+drikke mye mer vann. har ikke så mye tid til å trene, men jeg skal klare 100 situps til dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...:)

 

Idag veier jeg 65 kg og vil ned til 60 kg. Helst enda et par etterhvert, men holder med 5 til 1.juli..

 

Jeg prøver å trene hver mandag og onsdag på treningstudio, skal også gå tur så ofte jeg kan og trene litt på stuegulvet hjemme!

 

Frem til tirsdag;

-ikke spise godis

-trene 2 ganger

-gå en lang tur i helga

-DRIKKE MASSE VANN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 62 nå og er 168 høy. Har ikke trent på fire år, men skal begynne å gå lengre turer=) Hater treningstudioer....

 

Vann drikker jeg masse av, men dessverre veier det ikke opp for all sjokoladen jeg spiser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne bli med:)

 

jeg veier 58 kg vil hvert fall ned til 53-52, så får håpe jg klarer det..:)

frem til tirsdag skal jg:

*trille tur hver dag

*danse på dansematte i en time hver dag vist jg har mulighet(innbiller meg at det er ganske bra trening?? noen som vet?)

*drikke vann i stedet for brus og saft

 

dette blir gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg der er jo en gjeng med sylfider (er det rett skrevet da) jo ;)

Jeg har masse mer kg på kroppen enn dere tilsammen hahaha.

 

Jeg er 97 kg og vil ned til 75 men må begynne i det små og siden jeg ammer enda så må jeg begynne forsiktig.

Skal gå masse turer og spise mindre snop eller ikke i det hele tatt :) ikke lett når jeg er vant til å spise snop hver dag nesten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hiver meg på jeg:o)

veier i dag 66 kg, men vil gjerne ned til 63 før bikinisesongen. men de kiloene sitter som støpt på kroppen min.

 

målet mitt er å ta et oppgjør med sukkerbehovet mitt, være flinkere til å gå turer. og drikke masse vann.

 

vi tvi jenter:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også vil være med :))

 

Jeg er 161 høy og veier akkurat 60 kg i trusa.

For 1 år siden var jeg 55 kg, og må bare si at jeg følte meg mer vel da. Nå har kiloene lagt seg rundt mage og lår :(

Kommer til å ta sit-ups, sykle, gå turer, spise mindre snop og mer grønnsaker og drikke myye vann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Veier i dag 62 kg, vil gjerne ned til 58.

 

Jeg går turer hver dag, og skal prøve å sykle annen hver kveld, droppe snop midt i uka, og drikke masse vann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 74 kg og fettprosent på nærmere 30 (skremmende høyt!!!!!), kjøpte meg sånn fancy vekt nylig... ønsker meg ned på 69 kg og fettprosent på max 25.

 

Kjernen her er å kutte ned på snop til EN dag i uka!!!! Og spise masse frukt og grønt!! Og vann, vann, vann - veldig effektivt for å hindre sultfølelse og dypdykk i kjøleskapet!

 

Var veldig flink til å gå lange turer før, skal bli flinkere til det igjen. Har også meldt meg inn på spenst, og satser på 2-3 besøk der med hovedvekt på styrketrening.

 

Lykke til folkens - veldig kjekt med en liten "kontroll-gruppe" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 68-69 kilo og 169 cm å vil såååå gjerne ned 5 kilo... jobber i bhg så går jo mye tur der, men ikke nok liksom.. men må virkelig bli flinkere hjemme oxo:D

 

har ikke målebånd da så kan ikke måle meg rundt forbi hvor mange ca så går vekk men må vel kanskje kjøpe det... :P hehe...

 

veierapport på tirsdag:P

 

gullfint dette her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag veier jeg 64 og vil ned til 58 kg. Det var starvekt før graviditet og målet mitt.

 

Jeg har tidligere gått på grete roede og kommer til å følge dette programmet, da det fungerer ypperlig!!

 

 

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 cm høy og veier 62 kg. Målet er å veie 58 kg. Går trilletur hver dag, sykler på ergometersykkel eller trener på helse studio 5 dager i uka og prøver å ta noen situps hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180cm høy og vil ned dit jeg var 3 mnd etter fødsel. Veier nå 73,7 og vil ned på ca 67 kg. Vennina mi og jeg går tur annenhver dag (fort gange) og så har jeg ministepper hjemme. Og ikke minst et hus som er stort og krever masse husarbeid.. Har lagt om kosten litt nå. Tar en herbalife shake til frokost og salat som jeg til enhver tid har ferdiglaget i kjøleskapet som mellommåltider.

Prøver å spise mest proteiner, og har kuttet konsekvent ut brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt nå er 76 kg, målet mitt er ned til 70 kg. Må prøve å kutte ut alt godteri, er sjokoman... Ellers vil jeg gå mye, raske turer - både med og uten vogn. Regelmessige og små måltider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..Føler meg som en elefant jeg nesten nor jeg ser vekta deres..hehe :) Men iallefall...hiver meg med jeg..Veier 89kg å er 1.67 høy!:) Måle mitt er å komme meg ned minst 10 kg til jeg stikker til syden...drar 20.juli!*=) men skal til sammen gå ned 20 da...men greier ikke å gå ned 20 kilo til sommeren...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på! :)

-173 høy og 98 kg :o

-Skal ned til 68kg til24 juni (forhåpentligvis!!)

1. delmål er å komme under 80kg så jeg kan søke om brystreduksjon! Skal ned under 80 på ca 1 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inzadiaz: Hvordan skal du få til det ? :P For viss du vet hvordan du skal gjøre det må du si ifra til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den usunnne veien grunnet jeg er desperat etter å få en brystreduksjon!

Jeg går på allevo pulverkur... ingen mat bare shaker + suppe på 14 dager og en vekt nedgan på 8-10 kg i løpet av disse dagene. Jeg skal da ta denne kuren i 6 uker...og ned mellom 18-24 kg på disse ukene. De 2 første ukene skal jeg ha bare pulver....de 2 neste skal jeg ha pulver og middag...og etter det igjen skal jeg ha frokost, pulver og middag. Etter ca 40 dager skal jeg ha gått ned 30 kg...

STEINTØFF kur....og ikke minst usunn... men skal få eget program på hvordan jeg stabiliserer vekta etter oppnådd målvekt. Hva gjør man ikke når man er desperat!?

Er foresten bare på 2. dagen min nå... har laget en nedtellingsplan med delmål som jeg krysser av for hver dag som går slik at jeg kan se lyset i enden av tunnelen...hehe..

Skal også ta bilde i bare undertøyet hver uke for å motivere meg selv! Helt ærlig så ser jeg ikke selv om jeg har gått ned 20 kg....bare mærker det på klærne liksom...så derfor bildene :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...