Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #51 Skrevet 2. juli 2007 jeg synes det er en del her som må tenke på at barnet faktisk må leve med navnet hele livet, og dere kommer med maange navn som vil bli fryktelig mobbet på skolen osv. scorpelius er deffinitivt ett av de, og man må ikke overdrive med tanke på ett unikt navn for noen er bare ufyselige.
Nummer tre <3 Skrevet 2. juli 2007 #52 Skrevet 2. juli 2007 jeg syns ikke det er noe fint, men ikke pga mobbefaktoren ("vanlige" navn er blir like mye mobbenavn de også) syns det er altfor kraftig liksom...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #53 Skrevet 2. juli 2007 Klarer ikke å la være å tenke på dette navnet... grøss og gru om han må hete dette!!! Og var det ikke scorpelius rotta til Ronny i "Harry Potter" heter? hihi
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #54 Skrevet 2. juli 2007 Haha! Dette er garantert et tulleinnlegg? Hører jo at det er et oppdiktet navn. Er dessuten ingen på ssb som heter det. Men om det er seriøst, så synes jeg at det er det verste navnet jeg noensinne har hørt!! Så håper dere tenker dere litt mer om før dere døper en gutt til det. Husk han skal bære navnet resten av livet!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #55 Skrevet 2. juli 2007 Helt seriøst så synes jeg at folk som tenkerpå å gi barnet sitt et slikt sært navn er meget egoistiske og prøver kun å være mest mulig fantasifull,, men så blir det bare ultraharry og pinlig!! Synes egentlig ikke at slike folk bør få barn i det hele tatt. Det vitner om uintelligens og lite modenhet! Helt i orden med spesielle navn, men det må i det minste høres ut som om fdet er et navn. Aminda synes jeg for øvrig var noenlunde pent navn, men Scorpelius var helt forferdelig! Tenk på barnet - ikke på dere selv!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #57 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er ennå ikke "åpent gravid", og har kjensfolk her inne
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #58 Skrevet 3. juli 2007 Dette må være tull...tenk å bli kalt Skorpa gjennom livet...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå