Gå til innhold

kan jeg dra på tusenfryd?


Knøttefrøken

Anbefalte innlegg

jeg og vennene mine planlegger tur på tusenfryd neste søndag.

kan jeg ta karuseller da? er 9 uker på vei når vi er der.. eller dette dagen "hemmeligheten" min ryker på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har nok ikke så mye å si enda. hadde vel ikke satt meg i radiobiler akkurat men.. hehe. dessuten står det jo beskjed foran noen karuseller at de ikke egner seg for gravide. men jeg hadde ikke tenkt så mye på det enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk beskjed om total avholdenhet fra karuseller, med mindre det er små hester som snurrer rundt og rundt med 3 åringer i ;-) det er pga trykket... så tror nok nyheten må ryke da ja ;-) kan jo være med.... selv om du ikke kan ta karuseller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt karuseller med mye fart, og brå bevegelser, og mye trykk... Med andre ord...De som er gøye... Men da får dere jo en hyggelig ting å skravle om mellom karusellene da;-) God tur;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville vært litt forsiktig; vist noe med fare for blodpropp og slikt. Når jeg var gravid sist, var jeg i Tivoli i Kjøpenhavn og da stod det tydelig hvilke aktiviteter som var "forbudt" for gravide. Det gjalt de fleste av de "voldsomme" aktiviteter - mye fart og mye opp/nedd osv. Kanskje det gjør det på Tusenfryd også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har egne priser for gravide...sikkert pga. at de ikke kan ta en del karuseller tenker jeg;-) husker ikke hvor mye det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan visstnok få gravid-pris om man går inn en annen inngang. Var et innlegg om det for lenge siden. Litt dumt ang at det er hemmelig enda da :P Jeg hadde ikke tatt sjansen på det å kjøre karuseller, om min mening betyr noe c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg spurte legen min om det med karuseller og sånt og hun sa at jeg skille leve som normalt. Kunne ta så mye karusller jeg ville, men når en begynner å bli stor er det noe annet... Legen min er overlege i gyn og diverse og er meget flink. Men jeg kommer også til å sile litt, men ta noen karuseller med ungene og sånt. Tenk på alt de som vil abortere finner på, det skal ganske mye til heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.....får man egne priser for gravide? Må man vise noe form for bevis da eller? (dumt spørsmål kanskje, men lurer! :) ). Vi planlegger også en tur til Tusenfryd og litt rabatt på prisen er jo fint når det er lite jeg kan ta av karuseller. Best å være forsiktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...