Gå til innhold

Bedre lykke neste gang til meg kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i morgen, testet negativ med morgenurin i dag. Har hatt sterke murringer i korsryggen i 3 dager og puppene har klødd i en uke, men da var det bare tegne på at "she devil" kommer. Våkna med hodepine i dag og det er et sikkert tegn det.

Er sur, sint og aggresiv og gråter. Terskelen er ekstremt lav, og det er nok ikke antall prøveperioder som gjør det, for jeg går jo alltid mer eller mindre rundt med gråten i halsen. Har gjort det siden jeg mistet gutten min. Tåler så innmari lite motgang. Takler ting dårlig.

Da blir det ikke noe mer nytt fra meg på minst 6 uker. Har ustabile og lange sykluser. Varierer fra 35 til 65 dager. Skal bort en tur nå, og det er kanskje like greit. Vi "snakkes" igjen den 21. mai.

Ønsker alle dere andre her inne lykke, lykke til. Vet mange av dere har strevd lenge, og dere fortjener virkelig å få en liten spire i magen som skal BLI der. Håper å lese om mange små spirer når jeg kommer tilbake igjen. Ja for det er jo endel som har IKM nå de kommende dagene... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får helt vondt inne i meg for sin skyld. Jeg vil så veldig, veldig gjerne at du skal få en ny liten spire i magen. Sender eg mange gode trøsteklemmer.

Jeg tar også en liten pause her nå, til neste EL (rundt 1. juni).

Jeg ønsker deg alt godt.

STOR KLEM

PS!

Du har sikkert blitt tipset om det før, men rosenrot skal altså stablilsere hormonene. (Bl.a. en studie av 40 kvinner som hadde mistet mens av ulike årsaker. Disse fikk RR i 3 mnd. 25 fikk mensen tilbake og 11 ble gravide). Aner jo ikke om det vil hjelpe for deg, men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...