Gå til innhold

Hvor tidlig kan man se "noe" på ul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man sier jo at hjerte begynner å slå i uke 6, jeg var på privat UL når jeg var i uke 7, og da så man plommesekken, livmoren og ett hvitt bankene hjerte, men man ser ikke mer enn dette....

 

Der i mot var jeg i uke 13, og da ser man alt :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på innvendig ul i uke 6. så da en liten sak:) så hjertet banket. var ikke så mye mer å se. men var betryggende alikevel. og få se at det virkelig var noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI igjen - takk for svar. Vet at man kan se hjerte banke i uke 6 - men tenkte mest på hvor tidlig man i det hele tatt kan se at det er en graviditet på gang i livmoren?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 9+5 og på innvendig ul nå på tirsdag å da så man armer og ben, den sparket og vinket masse med henna vi så tillome kjønnet, så får en gutt:) men den er jo inne så stor bare 3,3cm men likevell er det en helt perfekt baby, med alle delene:) litt rart men kjempe gøy å se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man kan se plommesekken fra ca 5+0 og fremover. Det er jo litt individuelt, for eggløsning kan skje på ulike tidspunkt, og det kan feste seg i livmor på ulik dag, i tilegg så vokser det litt i rykk og napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...