Gå til innhold

Jepp,da er det bestemt;keisersnitt på meg

Anbefalte innlegg

Babyen min ligger fortsatt godt plantet i seteleie. Prøvde å snu den i går,men det ville den absolutt ikke. Så da blir det planlagt keisersnitt på meg. Røntgen viste at jeg har for smalt bekken til å føde i setet,men jeg kunne ha født "normalt" med hodeleie,dersom de hadde klaret å snu babyen. Er glad for at naturen på en måte har valgt for meg,slik at jeg slipper å velge mellom vanlig fødsel ( som jeg ville ha gruet meg veldig til) og keisersnitt.

Noen oppmuntrende / positive ord å komme med i forbindelse med planlagt keisersnitt?Evt noen gode råd på veien?Legen sprang ut døren før jeg fikk snakket skikkelig med han. Den eneste han sa var; Du vil være våken under operasjonen,samboer kan være med og alt vil foregå i " ro og mak", i og med at det er planlagt.

Fortsetter under...

så deilig for deg:)sørg bare for at du får litt avlastning når du kommer hjem.om du føler deg sprek på sykehuset før du reiser hjem er det noe annet å være hjemme.men mødre og barnefar stiller jo stort sett gjerne opp med hjelp:)

og kan du ikke sitte still dagen etter k.s men det er vondt å gå så mas deg til en rullestol.det gjorde jeg så jeg og min mann susa rundt og var megastolte for å ha blitt foreldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...