gilmore girl Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 tok en ny cb i dag å den ga positivt utslag...å blodprøven di tok på onsdag låg bare på 1...forstår ingenting jeg...skal he ikm på søndag eller tirsdag i følge gynekologen..han sa at d kansje var for tidlig å påvise noe på blodprøver...hjelp
lotta72 har fått Anders Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Krysser fingerene for deg:) Hold oss informert.
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Håper håper!! Send oss beskjed når du vet noe mer....!
gilmore girl Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 har tatt enda en ny test,tenkte som så:la meg ta en nå 2 timer etter jeg har tissa å se om d da slo ud så jeg pissa på pinnen å fram kom d et pluss tegn...så da må d vel være noe på gang?
Erisa* Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hei, gilmore girl:) Jeg kan ikke forstå annet enn at du er gravid. Med så mange positive tester!! Jeg ville sett bort fra blodprøven, altså! Hvorfor tok du blodprøve i det hele tatt, egentlig? Vanligvis er det jo bok med en eller to positive cb for å være sikker på at man er gravid!
Tone Troll Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Det høres jo ut som du er gravid:) Leste i et annet innlegg her, at cb testene er mer følsomme enn de de bruker hos legene. Lykke til! Håper du er gravid....
gilmore girl Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2007 hei..overlegen på gyn pol sa jeg skulle se vekk fra bloprøven...var for tidlig å måle noe der siden jeg ikke har ikm før mandag...så jeg skulle tolkke testene som positive å spesielt nå når jeg hadde fått 2 positive i dag og som ikke var tatt me morgenurin men urin som jeg har brukt utover dagen...så da får jeg vel stole på d da eller hva mener dere?
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 æ si bare grattis gilmore girl:) å lykke te vidre,klæm fra en ivrig prøver som ska test i mårra:)
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Gratulerer så masse! Kom med litt babystøv til oss andre'a!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå