Gå til innhold

hei jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en ny cb i dag å den ga positivt utslag...å blodprøven di tok på onsdag låg bare på 1...forstår ingenting jeg...skal he ikm på søndag eller tirsdag i følge gynekologen..han sa at d kansje var for tidlig å påvise noe på blodprøver...hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingerene for deg:)

Hold oss informert.

Skrevet

Håper håper!! Send oss beskjed når du vet noe mer....!

Skrevet

har tatt enda en ny test,tenkte som så:la meg ta en nå 2 timer etter jeg har tissa å se om d da slo ud så jeg pissa på pinnen å fram kom d et pluss tegn...så da må d vel være noe på gang?

Skrevet

Hei, gilmore girl:)

Jeg kan ikke forstå annet enn at du er gravid. Med så mange positive tester!! Jeg ville sett bort fra blodprøven, altså!

Hvorfor tok du blodprøve i det hele tatt, egentlig? Vanligvis er det jo bok med en eller to positive cb for å være sikker på at man er gravid!

Skrevet

Det høres jo ut som du er gravid:) Leste i et annet innlegg her, at cb testene er mer følsomme enn de de bruker hos legene. Lykke til! Håper du er gravid....

Skrevet

hei..overlegen på gyn pol sa jeg skulle se vekk fra bloprøven...var for tidlig å måle noe der siden jeg ikke har ikm før mandag...så jeg skulle tolkke testene som positive å spesielt nå når jeg hadde fått 2 positive i dag og som ikke var tatt me morgenurin men urin som jeg har brukt utover dagen...så da får jeg vel stole på d da eller hva mener dere?

Skrevet

æ si bare grattis gilmore girl:)

å lykke te vidre,klæm fra en ivrig prøver som ska test i mårra:)

Skrevet

Gratulerer så masse! Kom med litt babystøv til oss andre'a! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...