Gå til innhold

Klesvalg på 17 mai??????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så heldig å ha to bunader! -Den ene kan jeg bare trekke beltet bittelitt opp på, og har allverdensplass under:-) Flaks! -Blir vel ikke superkonfertabelt i bunadsko, -men det er det jo aldri!

Ellers; det fins mange stretch-kjoler og tunika-kjoler siden løst-sittende og mye stoff på magen er in, burde det ikke være umulig å finne noe! Lykke til!

Jeg velger bukse jeg. Skal ikke i selskap, bare ute og se på toget. Har en lys beige penbukse og tar en mammabluse/topp til. Vanlige sko og jakke, regner med det blir litt surt vær... Men har kjøpt et stort flagg og en rosett til jakken, så blir nok fiiiin ja =)

Annonse

Jeg kjøpte piratbukse i svart og hvit kortemet bluse med knytebelte på H&M, mammaavdelingen.

Såg på Polarn O Pyret at de hadde klær for gravide i både rødt, hvit og blått dersom du vil ha litt mer 17. mai preg over finklærne. Kanskje du kjenner noen som har vært gravide og har noe liggende?

Ellers tror jeg folk forstår dersom du ikke er stivpyntet når du er gravid. Lykke til!

Jeg får se an været tenkte jeg.

Har kjøpt meg en svart kjole + en topp.

Er det kaldt har ikke jeg lyst å gå med kjole. Så da blir det en litt penere topp og bukse til.

Men bunaden får vente til neste år.. Jeg har nemlig en der belte skal gå over hoftene og det kan jeg bare glemme i år.. hehe

Annonse

Før jeg ble gravid kjøpte jeg en knelang grønn kjole med stropper, samt liv rett under bysten da jeg var på besøk i London. Den passer helt perfekt nå. Så jeg er klar for 17 mai! Men håper det blir LITT varmere da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...