petronella_78_med spire =) Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hei, er det noen her som har fått stilt diagnosen "lavt stoffskifte", og som også strever litt med å bli gravid? Har startet utredning nå, og blodprøvene skal bl.a avdekke eventuelt lavt stoffskifte... (Får svar på prøvene til uka). Jeg og samboer har veldig lyst på barn, og vi har prøvd i ett år nå...uten hell. Først nå starter utredninga... Huff, er så redd og bekymret... Noen her i samme situasjon??
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Heisann! Jage har det ikke selvmen jeg har hørt at lavt stoffskifte og infertilitet kan ha en sammenheng ja. Går du på medisiner som kontrollerer situasjonen? For da skal det hjelpe på.
hjemmekanskje??? Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Jeg har selv slitt med lavt stoffskifte i mange år. Hvis man er rett medisinert skal man klare å bli gravid. Lavt stoffskifte kan føre til manglende eggløsning. Så det kan være årsaken. Det er lurt å tempe for da vet du om du har EL eller ikke. Ønsker deg masse lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå