Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Del Skrevet 11. mai 2007 Hadde en forferdelig dag i går. Heldigvis nå i etterkant ser alt ut til å være i orden, men fikk en blødning på morgenen i går og fikk helt hetta. Var egentlig ikke den store blødningen, men jeg ble så utrolig redd. Ble liksom så usikker på hva jeg skulle gjøre. Men så har jeg en så utrolig hyggelig jordmor som jeg ringte og hun sendte meg videre til Ullevål for UL både utvendig og innvendig. Og etter å ha møtt en veldig hyggelig lege der, ble alt så mye bedre. Alt sto bra til der inne, måtte bare ta det litt mere med ro fremover. Puh... Det var så utrolig rart, har aldri blitt så bekymra for noe noen gang tror jeg. Og dette er for et barn jeg enda ikke har sett.. Hvordan skal det bli når en endelig ser dette nurket? Hi hi hi, har i allefall fått noen morsinnstinkt som har slått til for fult! Så nå må en vel bare ta det mere med ro, og nyte den voksende magen, for en slik opplevelse vil jeg ikke ha igjen! Line Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9262720-huff-jeg-ble-s%C3%A5-redd-sykehuset-i-g%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
marenmor Skrevet 11. mai 2007 #2 Del Skrevet 11. mai 2007 Skjonner godt hvordan du har det! Hadde selv en stor bloedning for ca to uker siden, mye styr og undersokelser, ble kjemperedd. Men fordi det ikke ville stoppe aa bloe maatte jeg innlegges, og ligge inne til det stoppet. De vet fremdeles ikke sikkert hva det var, men det har stoppet og jeg fikk komme hjem igjen med beskjed om aa ta det med ro. Forferdelig skremmende opplevelse ja! Men heldigvis gikk det bra med oss begge :-). Er i uke 29. Lykke til videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9262720-huff-jeg-ble-s%C3%A5-redd-sykehuset-i-g%C3%A5r/#findComment-9266868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå