Gå til innhold

april, mai og juni damer med mage og baby, treff den 16.mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt opp ett nytt treff på nattergalen, så får vi se denne gangen om det går greit med matbestillinger;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer:) Håper å få treffe noen små nyfødte også, da;)

Skrevet

Hejsan =)

Kommer på træff jag också, antar att det inte ær dags ænnu før min del att føda. Ha'de fint tills dess allesammans och lycka till på føden før de som hamnar dær innan onsdag :)

Skrevet

ja jeg lever i håpet om å havne der men sjansen er nok større for at det blir treff for min del... koselig det å da:) er jo "bare" -9 dager over idag:\

Skrevet

Hei! Vi skal feire 17. mai sammen med besteforeldrene og drar utover på onsdag. Jeg får derfor prøve å ta med guttungenpå neste treff i stedet. Kos dere! :)

Skrevet

Heii:)

Jeg får desverre ikke kommet på treff i morgen!! Samboer`n har bursdag fredag, så hele onsdagen går med til forberedelser til familieselskapet vi skal ha!!

Men vi sees vel neste uke igjen eller noe, da med mange babyer:)

Skrevet

Hei! Jeg har lyst å komme innom en tur å vise fram prinsessen vår. Så hvis alt går etter planen kommer jeg innom, men det er jo ikke alltid ting går som man planlegger med en liten primadonna i hus;)

Skrevet

Jeg var ment å komme i dag, men har sovet helt hinsides dårlig i natt. Dukker opp på neste treff, om jeg ikke er på føden. Kjennes ut som noe er på vei til å skje.. (men sånn føles det kanskje i flere uker før fødsel.. ;-) )

Skrevet

Hei! Hadde vært koselig å komme på treff for å vise frem veslegutt, men jeg tror vi venter ei uke til før vi våger oss ut i det flotte vårværet!! Gratulerer så mye til dere som har født og de beste ønsker for dere som fortsatt venter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...