Gå til innhold

Forskning/litteratur om hvorfor ks er best

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekk tråden under her: "ALT DU LURER PÅ OM KEISERSNITT". Der har jeg samlet en haug forskningsartikler, norske og internasjonale, om fordeler ved keisersnitt.

Dytt gjerne på tråden for å holde den oppe, og oppdater om du selv kommer over andre forskningsartikler o.l. Vi må jo hjelpe hverandre her inne :-)

tror neppe at du finner mange steder der det står at k.s er det beste.tror neppe rent medesinsk at det stemmer heller.det er hipp som happ tror jeg.

MEN en annen ting er at er det det moren ØNSKER så er det det rette for henne og legene burde ikke stille spørsmål ved henne avgjørelse

Godt poeng saray. Jeg har ikke funnet noe forskning som sier at keisersnitt er best, men jeg har funnet mye forskning som sier at vaginal og keisersnitt er like bra. Det er fordeler og ulemper med begge deler. Så får det være opptil hver enkelt kvinne hva de føler er best for seg :-)

ja man skal ikke late som vaginal fødsel er farlig eller forferdelig.det KAN den være men oftest ikke.det gjelder begge deler.både k.s og vanlig.

men vil ikke moren skal hun slippe det uten å måtte forklare seg og vente og få en ødelagt svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...