Gå til innhold

Dreamer.. eller andre med peiling på temping/FF... :o)

Anbefalte innlegg

Leste her et sted at du sa tempen sank i forkant av eggløsning, men er det snakk om gradvis temp.fall i forkant eller bare dagen før? Min chart går nemlig bare "feil vei" sånn at temp blir lavere og ikke høyere, er på dag 16 nå.. Hvis jeg er positiv, så tenker jeg at EL er på vei, hvis jeg er negativ så tenker jeg at kroppen min bare tuller det til.. igjen.. :o)

Peiling?

Fortsetter under...

Hei=)

Tempen går ofte ned før EL i en såkalt EL-dipp. Da synker den dagen du har EL og skyter i været dagen etterpå. Men det er ikke alle om har den dippen. Men før jeg har EL og dipp så pleier tempen min å bli gradvis lavere. Så EL er nok på vei=) Krysser fingrene for at tempen din straks stiger i været.

Hehe, jeg kunne velge å se den i celsius. Jeg tror at EL er rett i nærheten. Synker tempen så kan du regne med at du har den da. "Tanta til Celine" fikk EL på dag 21,så man vet aldri når den kommer;) Jeg pleier å få den på dag16-17. Skal følge med på charten din og si ifra hvis jeg tror du har hatt EL=)=)

• 2 uker senere...

Annonse

Det har slått ut på ff men først 10 dager over så litt mystisk syns jeg.. men tempen går nå bare oppover så jeg tror nok den har vært, en eller annen gang.. er på dag 27 nå :-) tenk at en så liten ting kan gjøre meg så glad..haha... blir litt koko av dette her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...