Gå til innhold

da får får vi berre begynne å prøve igjen:( Når kan vi starte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis ikke legen sa noe om det, så kan dere for så vidt begynne prøvingen med en gang. Noen anbefaler å vente til TR er tilbake før man begynner på ny frisk, men det er visstnok mest for å kunne vite mer nøyaktig hvor langt du er på vei. Så, hvis du føler deg klar for det: Kjør på! :)

LYKKE LYKKE TIL!!

Hadde selv en SA den 24.04. Fikk beskjed av gyn. om at vi kunne starte prøvingen når blødningen hadde sluttet og vi følte oss psykisk klare til å prøve igjen. Vi har bestemt oss for å prøve igjen med en gang.

Jeg hadde en SA i uke 6 (ingen utskraping). Det tok ca. 7 uker før jeg fikk mensen igjen, og ved neste eggløsning begynte vi å prøve igjen. Det var legen som sa at vi burde gjøre det på denne måten. Eggløsningen kjentes forresten ganske annerledes enn før; jeg har ikke lik sekrering eller følelse i magen lenger, b.l.a..

Jeg håper dere klare å bli gravide igjen veldig snart!

Lykke til!

Annonse

Huff, føler så med deg. Hadde SA for tre uker siden. Måtte heldigvis ikke ha utskrapning. Jeg fikk beskjed fra gynekologen min at jeg burde vente etter neste mens, før vi begynner prøve igjen. Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!

Hei!! Har hadt utskrapning for en uke siden. Legen anbefalte at vi skulle ha en mens før vi prøvde. D går jo an å bli gravid selv om man ikke har mensen. Legen sa jeg ikke skulle bli redd hvis jeg ble d. Men d er nok opp til hver enkelt par hva man føler. D er vel lurt å være ferdig med blødningen først. Jeg var ferdig etter tre dager. Så vi har begynt på pp igjen. Jeg savner å være gravid. Drit i va andre mener/sier. Gjør det dere føler er bra for dere. Peis på hvis dere vil!!!! Lykke til;-) Håper vi snart blir gravid igjen. Kos dere masse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...