Beth Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 ... igjen! Hadde eigentleg ikkje noko håp denne pp, pga dei betennelsesdempande medikamenta eg har dytta i meg mot senebetennelse - og ganske riktig: i dag meldte spetakkelet seg ein dag før tida. Det irriterande er at senebetennelsen stadig sit i, så eg må nok ta meir betennelseshemmande (skal til legen igjen måndag). Nå er det nummeret før eg gir opp heile greia. Lei!
evigoptimist Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 MØKKATANTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅ må de vil snart forstå at de IKKE er ønsket her!! Nei, nå tror jeg vi må lage en underskriftskampanje mot tantebesøk i tide og utide!!! Slik kan vi ikke fortsette!! Nå er det på tide med en skikkelig BABYBOOOOOOM=) Sommer og sol = mange spirer = lykkelige flotte, modne damer! Så ikke gi opp Beth, vi SKAL klare det!! Slapp av med et godt glass vin, uten dårlig samvittighet - krum nakken - og så er vi igang igjen! klem
martine68 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Nei ikke søren om du skal gi opp. Ikke la tanta di få overtaket. Dette skal vi klare !!!!! Møkkatante skulle vært druknet spør du meg. Håper du snart blir bra i armen din slik at du kan slutte med Voltaren. Jeg spiser av og til Voltaren som smertestillende mot migrena mi, og kan dessverre ikke la være å ta de selv om jeg burde. Vet igunnen at det ikke er så lurt men aner jo ikke hvilke doser det er snakk om før det påvirker eggløsninga. Stor trøsteklem fra
Beth Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 Takk for oppmuntrande ord. Tanta har landa med eit brak da ho kom - det skal ho ha. Meir enn vanleg vondt, og utan spotting på førehand. Ganske rart, eigentleg. Eg hadde liksom vent meg til spotting eit par dagar først. Men for å vera ærleg plagar armen meg meir enn tantebesøket. Eg veit jo at ho er ute av huset i løpet av få dagar. Verre da med sener som streikar. Lykke til, alle som slit. Eg tykkjer Martine har fortent ei spire nå, sjølv om vi kjem til å sakne deg her. Trøtt helsing
Ine:) Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Så leit med tantebesøk og vedvarende senebetennelse. Har ikke noen kur (ennå) for uønskede tantebesøk, men har god erfaring med akupunktur og homeopati for å kurere senebetennelser. Har også god erfaring med naprapat. Ønsker deg god bedring med betennelsen, slik at du snart kan ha hovedfokus på å få skremt unna denne fordømte møkkatanta! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå