Gå til innhold

Trøtt og iskald HELE dagen...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fryser og er så utrolig sliten. Har ei tulle på 1,5 og jeg klarer nesten ikke løfte henne lenger... blir så utrolig lei meg når jeg ikke strekker til lenger. Håper dette er noe som gir seg! Men så har jeg ihvertfall sluppet morgenkvalme... foreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe. jeg også var utrolig kald i begynnelsen. trettheten har fortsatt ikke sluppet taket. er trøtt stort sett hele dagen. og blir sliten bare jeg ser på støvsugeren.men men. går heldigvis over etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg også fryser! Og blir fryktelig fort sliten! Passer dårlig siden jeg har fulle dager med undervisning og en eksamen å lese til.. Ikke så lett å sette seg ned å lese når jeg er ferdig på skolen om dagene...

 

Hvor langt er du på vei, slimsuzi? Jeg er bare 4+2, rart at jeg merker så mye symptomer allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 6+2 og er også kjempetrøtt hele tida. Men det er det eneste symptomet jeg har, så nesten litt glad for å kjenne noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks uker på vei og er akkurat som dere utrolig søvnig og kald! Får håp det er et bra tegn, men slitsomt når man jobber full tid og har en på 21 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Endelig forstår eg kvifor eg er så kald, eg har frøse i fleire veker og nå er eg skikkelig forkjølt. Kan ikkje hugsa at eg har frøse så mykje nokon gong, og eg er ein skikkelig frysepinn! Og så utruleg trøtt.......

Blir ikkje betre av at guten vår har fått det for seg at kl 04 er ei fin tid å vera lys vaken på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...