Gå til innhold

Hjerteslag: 148 slag/min.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ligger rundt 145 tror jeg... er jente

Første barnet mitt sa jordmor at hun trodde det var jente utifra hjerteslag, og det ble jente.

Hjerterytme var høyre med nr 2 (rundt 160 eller noe?) og det ble gutt. Mellom 140-150 igjen med nr3 og det var gutt det og.

Og jente nå da...

Så bare overtro ;-)

Annonse

lå på rundt 120-128 vet ikke hva det blir, jenta vår forrigang lå på 138-146 kanskje en gutt nå??

Er enig med pregnosaurus hadde man kunne sett det på hjertelyden hadde det ikke vært noen vits i å se etter på ultralyd..

Venter bare i spenning vi..

jeg tror dette er bare overtro jeg.. jeg venter tvillinger, to jenter.. og de har hjertelyd på hhv 124 og 146. Dette har de hatt ved gjentatte kontroller, dvs den ene ligger jevnt mye lavere enn den andre, og jeg kan ikke helt forestille meg at det alltid er den som sover hver gang jeg er på kntr? Tror nok det er en grunn til at dette ikke blir brukt som noen vitenskapelig metode for å fastsette kjønn..

Vår gutt har hatt litt forskjellig: i begynnelsen var den på rundt 155/158/156, men nå ved de siste målingene har de vært 148/144/149

Så vet ikke om det tilsvarer gutt på grunnlag av hjerteslag, men ul sier iallefall gutt:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...