Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Som virker som det er den perfekte vogna for meg.... :oD Lurer på en ting.... kan man bruke den som duovogn, til to tette? Har en på 1 1/2 år,og får en ny i august :oD. Storebror bruker enda den gamle Briokombivogna,men vil ha ny sportsvogn til han. Har kjøpt søskenvogn,så det er i boks. Liker ikke briovogna,den er så stor og tung og diger,klompete å ha med i bilen. Tenkte å ha den som sovevogn på verandaen, tfk sportsvogn til storebror når han skal trilles, søskenvogn når begge skal trilles, og tfk bagvogndel når lillebrøster skal trilles. men går det an på en enkel måte å veksle mellom sport og bag? Andre duovogner bare klikker man av delene,åssen er det på tfk? Gjennomførbart? Vil ikke ha softbag tror jeg, det holder at babyen ligger fravendt i søskenvogna.
It's all about me Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Sportsdelen er på TFK festet med trykk-knapper rundt ramma. Har ennå ikke prøvd å ta den av, men det sier seg selv at det ikke er like raskt som venlige duovogner hvor delene bare klikkes av og på. Men det er dette som til gjengjeld gjør at TFK blir så lietne og lett som den gjør sammenslått. Men mulig er det, kommer an på hvor ofte du tror du skal bytte mellom sportsdelen og hardbagen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Ikke så veldig ofte,tror jeg egentlig. Pga storebror skal være 3 dage i uka i bhg fra høsten (snufs,hehe). Når han er hjemme bruker vi søskenvogna. men innimellom må man jo ha singelvogn til han også,om bare han skal være med,eller andre ta han med på tur. Ser for meg skifte en gang eller to i uken eller noe sånt? Har så lyst på tfk....
It's all about me Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Etter et raskt overblikk så så jeg bare 8 knapper + kalesjen som må klikkes av. La også merke til at 2 av knappene hadde jeg løsnet og ikke festet igjen, så det går bra med bare 6 også, ha ha ha. Samt at 2 andre knapper baer er utseendemessig for å holde fliken over fotbrettet på plass. Men ikke skyt meg om jeg har oversett noe, he he. Du kan jo ta en tur til en forhandler og teste da vel....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Takker .o) Jo,kanskje jeg skal gjøre det ja. Det MÅ gå,for jeg har bestemt meg for farge og alt,hehe .oD Sahara og sort. Eller rød.... ;o)
paulinen Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 OJ, det hørtes pes ut spør du meg. Funker kjempegreit hver for seg, men å omrigge 2 ganger i uka høres litt mye ut. Tror jeg ville tenkt meg om en runde til der, eller gå i butikken og test ut iallefall. Men nå er jeg av typen ENKLEST MULIG!!!
OktoberTussi Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Jeg ville synes det var tuklete å stadig skifte mellom bag og sportsdelen på TFK. Det går greit, men er litt tuklete med knappene av og på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå