Gå til innhold

scorpio-77

katrine har fire gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skulle ha keisersnitt 16.mai. Så spennende. Vi har termin samme dag. Er formen fin? Gleder meg virkelig til å bli ferdig nå. Hvorfor skal du ha keisersnitt?

Begynner å fantasere om keisersnitt jeg også, men har født så store barn før at det skal visst gå greit sier de som har greie på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, har lagt merke til at vi er to som venter gutter med samme termin(",) Vi er fra Moss, dere da?

Så sant ikke jeg går i spontan fødsel, blir det KS 16. Mai. Var på forundersøkelse på sykehuset på onsdag og det var fortsatt ikke noe modent, så jeg kan aldri tenke meg det blir vaginal fødsel..!! Hadde faktisk håpet på det, siden formen mest sannsynlig ville vært mye bedre i ettertid.. Men, men..Får heller tenke at det er en mening med alt(",)

Jeg hadde hastesnitt da datteren vår ble født for 15 mnd siden, derfor blir jeg ikke satt igang nå med tvillingene.

Hvor mange barn har du fra før?

Formen er vel egentlig veldig bra til at jeg er tvillinggravid 37+2!!! Men, jeg er FULL av vann og sef tung i kroppen. Bekkenet krangler veldig når jeg sitter lenge og når jeg skal snu meg på natten..

Så mannen får selvfølgelig litt klaging i ny og ne..tjihi..(",) Du da?

Du skulle settes igang den 18. Mai? Er så utrolig godt å ha en dag å forholde seg til syntes jeg.. Selv om jeg til tider føler det er en evighet til 16. Mai(",)

Skrevet

Vi er fra Haugesund, men jeg har veldig godt forhold til Moss :), eller egentlig Råde. Mamma er fra Råde så har halve slekta spredt i Østfold.

Håper virkelig på spontan fødsel jeg også. Synes det er skummelt å bli satt i gang. Men jeg har to gutter fra før og gikk ti dager over termin sist. Så jeg har ingen tro på at jeg føder av meg selv før termin. Og det er virkelig helt uaktuelt å gå til juni. Var på kontroll i går og her også var det helt umodent.

Guttene mine er 6 og 2 1/2.

Formen er vel egentlig bra,relativt sett. Skal tom i bryllup i morgen. Bekkenet som er verst. Ikke sånn hele dagen. Bare når jeg skal gå og iallefall når jeg skal snu meg i senga. Klarer det rett og slett ikke lenger. Og da blir jeg bare så frustrert.

Men jeg holder ut en uke. Helt fantastisk å få en dato.

Det blir travelt for deg også da med jente på 15 mnd og tvillinger. Er hun i barnehage eller?

Min eldste begynner på skolen til høsten og minstemann(som nå faktisk blir storebror til to,sprøtt nok) går i barnehage. Tror det blir nok for meg med amming,bleieskift og prosjekt komme i form på dagtid. Kjedelig også å være hjemme med mamma og to babyer for en toåring.

Vi får ha nedtelling du og jeg nå da, de siste dagene. Misunner deg som slipper å forholde deg til 17.mai.

Skrevet

Råde ja - verden er ikke så stor(",) Jeg har tante og onkel med barn/barnebarn i Haugesund, men har ikke vært hos de så mye..(",)

Jeg gikk også over forrige gang 12 dg - så derfor jeg tror det forblir lukket her! Hatt endel kynnere i ettermiddag, men har virkelig INGEN tro på at noe skal skje..

Gutter på 6 og 2 1/2 - blir liv i huset deres også da!! Vi har ikke snuppa i barnehage, fikk avslag på søknad fra 1. august. Står på venteliste, så jeg håper ihvertfall på at vi kan få en 40% plass. Så kan hun boltre seg litt og jeg kan fokusere litt på bare guttene. Men, vi får ta det litt som det kommer.

Bryllup i morgen??!! Jeg er imponert!!!

Jeg er så utrolig spent på å få møte de som bor i magen min. Spent på om de er like storesøster - ikke minst like hverandre!!! Aner jo ikke om de er en-eller toeggede. Spent på om alt går bra i fødsel - er jo litt skummelt disse siste dagene også.. Mest av alt gleder vi oss masse, alt er klart til at vi skal bli en familie på 5.

Skrevet

2 dager igjen for deg!!!

hvordan er formen? og psyken?

Eller har du født?

Bryllup unnagjort, utrolig hva man får til. og helt utrolig hvilken oppmerksomhet man får som tvillinggravid. Men jeg tror jeg foretrekker å ikke få så mye oppmerksomhet og heller kunne gå i fin kjole og vanlige sko, enn telt og crocs.

Formen er moderat. Herregud så svær jeg er. Og jeg har begynt å grue meg til fredag. Det er ganske skummelt å tenke på at de gir meg noen piller og så skal jeg føde. Nesten som en slags eksamen.

Men jeg er klar!. Litt morsomt at vi er tre som skal føde denne uken og at alle skal ha gutter.

Skrevet

Hei:-)

Det er litt spesielt ja, at vi er 3 som skal ha dobbelt opp med gutter:-) Blir mange gutter denne uken da! koselig med gutter"! Lykke til til dere begge, både med ks om 2 dager og igangsettelsen på fredag:-) Jeg hadde et lite håp om at noe skulle skje av seg selv i helgen, men neida...De har det tydeligvis veldig godt der inne....Men det er jo bra det også...

Skrevet

Jeg er jo veldig spent på dine vegne i dag Majea. Regner med du har en del sommerfugler i magen. Hvis det er plass? :-)

Hva håper du selv? Å bli satt i gang i dag eller vil du vente?

Skrevet

Jeg ønsker virkelig å bli satt igang nå, det er liksom ingen tegn til at de har planer om å komme med det første, så jeg kunne sikkert gått til uke 40 + om ikke de setter meg igang...Men jeg håper som sagt på idag eller imorgen, kanskje det beste hadde vært å kunne komme tilbake imorgen tidlig, få en natt til hjemme...Siden jeg har legetime såpass sent, kl 1530 og så er hun helt sikkert forsinket og...Som vanlig...Men sier hun at vi kan ta det idag så er jeg klar for det også...Tror jeg...Syns det er litt skummelt å bli satt igang...Men, det går nok bra:-)

Skrevet

Er jo deilig å være litt uthvilt når man først skal føde, men det spørs vel om du får sove noe særlig i natt uansett.

Kanskje du har blitt så moden at de bare kan ta vannet ditt i dag.. Da går det jo fort.

Sprøtt å tenke på at kanskje du har født i løpet av dagen.

Jeg ønsker iallefall å styre unna 17.mai. Håper virkelig av alle dager at de ikke kommer da.

Skrevet

Jeg føler meg veldig sliten om dagen nå, mye væske i hender og føtter, i tillegg sover jeg nesten ikke noe på natta...Så for at jeg ikke skal være helt kake til fødselen er det nok best at det settes igang nå...Skal jo ha litt energi til de er født også, ikke føle at man er helt utslitt...Jeg håper det er såpass modent at de bare kan ta vannet, har hørt at fødselen kan ta LANG tid hvis de må gi noe modningsgreier...Og det har jeg ikke så lyst til...Men kanskje de sender meg hjem idag og ber meg komme igjen imorgen tidlig..Kanskje fødselen setter igang av seg selv i løpet av dagen/natta *håper håper* Skulle gjerne latt de fått en "egen" bursdag og ikke akkurat 17.mai, men det får bli det det blir nå:-)

Skrevet

Ja, tenk det!! Om 2 dg er magen tom og guttene i armene mine.. Syntes det er litt skummelt ja!! Formen og psyken er faktisk veldig bra. Sikkert fordi det nå nærmer seg veldig. Det jeg gruer meg mest til er å være borte fra snuppa i så mange dager. Selv om hun kommer på besøk på sykehuset. Hun skal være hos Mormor, så hun kommer til å storkose seg(",)

Syntes du er utrolig tøff som var i bryllup på lørdag!! Ikke mange som hadde klart det så langt uti svangerskapet - selv et enlingsvangerskap! Vi er litt sånn "allemannseie" som tvillinggravide tror jeg - blir vel fortsatt det når tvillingene kommer ut. "ALLE" skulle jo ønske at de hadde fått tvillinger..hehe..

Svær sier du?!? Jeg har faktisk gått opp 27!!!! kg siden uke 20. Hmm..det er faktisk ganske sinnsykt!! Regner med at mye av det er borte i løpet av et par uker (håpe, håpe..)(",) Men, det viktigste er at disse gutta har det bra i magen min - jeg skal altids takle å være litt "Keiko"(",) Største overgangen blir når magen ikke strutter som den gjør nå.. Ikke like sjarmerende når den blir slapp..tjihi!

Hadde ikke fått med meg at vi var enda ei som skulle ha gutter denne uken - kjempe gøy! Skal virkelig tenke på deg i morgen "Majea". Får håpe du slipper en lang fødsel!

Tenk 3 par med gutter på bare noen få dager! Livets mirakler!

Skrevet

Hei du. Så du er her. Håpet på dine vegne at de hadde kommet av seg selv i helgen. Men det er jo bra at vi får gutter som trives hos mammaen sin da.

Din siste dag.

Hva skal du bruke den til da?

Jeg også gleder meg til å se resultatet når magen blir tom. Har ikke tenkt å ta den helt ut i bikinisesongen i sommer for å si det sånn. Har faktisk ikke navle lenger. Tidligere struttet den liksom ut, men nå er den helt flat. Tydelig at alt er på spreng.

Men snart,snart fedig. Nå gleder jeg meg bare. Ja dette er virkelig livets mirakel.

Lykke til i morgen!!

Når skal du møte?

Skrevet

Hmm..siste dagen ja. Skulle kanskje brukt den til noe litt spennende(",)

Men, her er det siste klargjøring. Pakker til snuppa, må jo ha 17. Mai antrekk til henne i orden! Ellers er jeg litt sentimental i dag - mye følelser i en gravid kropp kjenner jeg(",)

Neei..noen stoor bikinisesong blir det ikke her i gården heller! Den får vi ta igjen neste år! Derimot skal det bli godt å bruke egne sko igjen!...og ikke minst ta på sokker og sko uten at jeg må jobbe for å få det til(",)

Vet ikke helt når jeg skal møte - får endelig beskjed i ettermiddag. Håper på så tidlig som mulig! Hvis jeg er først, skal jeg møte 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...