Gå til innhold

Idag starter fødselspermisjonen min

Anbefalte innlegg

Idag starter fødselspermisjonen min! Så nå er det vel bare å gå å ruge .-) Har den seneste tiden hatt svært vondt for å gå, men igår kveld og idag gjorde det nesten ikke vondt, tror jammen jeg skal "feire" starten på fødselspermisjonen med en liten gåtur i skogen - ja, jeg tar med mobilen! Skal bli godt å bare være helt egoistisk littegranne, forberede meg mentalt og så mye jeg klarer fysisk på fødselen. Sist gang var jeg i mye bedre form, gikk 1t turer helt til de siste dagene før fødsel, nå har jeg knapt klart 10 meter uten å måtte stoppe pga smerter i underlivet og krampe på innsiden av lårene. Andres tanker nå når det nærmer seg?

Fortsetter under...

Jeg hadde min siste dag på jobb i dag. Deilig å kunne være egoistisk litt framover og bare tenke på meg selv og få fylt opp mine batterier. Har behov for det. Merka særlig den siste uka at jeg er sliten og trenger å kunne ta det i mitt tempo.

Håper å ta noen korte turer framover for å holde meg litt i aktivitet, men jeg får se. Føler meg rolig med tanke på fødsel. Blir sikkert annerledes når alt starter. Alt er nytt og ukjent siden det er første...

Ønsker lykke til til oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...