Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Både jeg og mannen i mitt liv,barberer hverandre først helt glatte. Etter det tar vi en lang varm dusj,før vi beveger oss inn på et godt og varmt soverom. Der står det allerede klart, olje med god og langvarig glideevne(gjerne med smak og varmende) i vannbad så oljen er lunken, og stearinlys tent/eller en lampe med blå pære(gir et herlig lys). Jeg får min kjære til å legge seg på magen i sengen. Først stryker jeg han over hele baksiden med hendene og bruker munn og tunge lett over huden,finner så oljen og tar en god dose i hendene i tillegg til at jeg heller litt på overkroppen hans. Jeg begynner å massere han vanlig over hele baksiden,går deretter over til mer sensuell massasje,hvor jeg smører inn kroppen min.og her sparer jeg ikke på oljen.Legger meg ned mot kroppen hans,begynner å massere han med kroppen min,bruker alt jeg har og fokuserer på å massere han med puppene og den glattbarberte fitta mi,sørger for at han kjenner de skikkelig. Han reagerer konstant på dette hver gang,ynker og vrir seg i nytelse under meg. Han er helt vill og vil alltid ta på meg da,men han får ikke lov enda. Å gi han slik massasje å kjenne/høre han nytelse tenner meg så,at det renner safter i strie strømmer av meg,,,nedi rompesprekken hans,over ryggen, ja stort sett over alt. Etter en lang stund med denne herlige kropp mot kroppmassasjen,ligger jeg fortsatt oppå han. Begynner å leke med tunga mi i nakken,ørene og halsen hans,beveger meg nedover han med ivrig tunge og munn,samtidig som jeg bruker hendene over hele baksiden hans. Jeg kommer til den deilige rumpa hans,leker ivrig med tunge og munn. Han vrir seg,ynker og stønner, jeg sprer litt på bena hans. Leker ivrig med tunga i sprekken,slikker han forsiktig. kjenner smaken av mine egne safter og oljen. Hever rumpa hans litt opp så jeg kommes ordentlig til,pirrer han litt i rumpehullet med tunga,og på pungen. Begynner videre å bruke fingrene og pirre litt der også. sniker en hånd under han og kjenner hvor hard han er,og han bare stønner av vellyst. Mens jeg gjør dette slikker jeg han fortsatt i sprekken,og lirker forsiktig en finger inn i rumpa hans som er klissvåt av mine kåte safter og olje. Han blir enda villere,og får lov å snu seg nå- Han tigger om å få ta på meg og slikke i seg de rennende saftene mine,men må vente. Jeg setter igang på samme måten på fremsiden,masserer hele han med den våte fitta mi. Kryper litt opp mot ansiktet hans så han kan se hvordan det renner av meg,og han får såvidt sette tunga borti. Lar fitta gli nedover kroppen hans igjen og lar den berøre den deilige harde store kuken hans. Slikker den så langsomt og pirrende,før jeg lar den gli langt ned i halsen min. Jeg skjønner han er like ved å sprute så jeg lar kuken gli ut av munnen og begynner å kysse han og lar han få lov å begynne å ta på meg. Setter meg over ansiktet hans ,gnir inn hele ansiktet hans med fitta mi. Det glinser over alt der nå,,så lar jeg han slikke og slurpe i seg saftene mine. Beveger meg nedover igjen,og lar kuken hans gli inn i den plaskvåte fitta mi,rir han først ømt og forsiktig,deretter hardt. trekker meg opp like før det går for han og begynner å slikke og suge han igjen.lar samtidig en finger gli inn i rompa hans. Er så kåt at jeg kjenner jeg er nær ved å komme,så jeg setter meg på han igjen,glir ned på han, rir rolig for så å øke tempo.Fitta mi eksploderer i en voldsom orgasme i det jeg hører pusten hans øker og jeg kjenner kuken hans pulsere inni fitta mi. Han går opp i bue under meg og rister voldsomt. Åh jeg blir kåt bare av tanken på dette,det er så deilig å gi gi og atter gi han nytelse. Og han gir like mye tilbake,,, Er ikke så lett å praktisere akkurat dette nå,mens magen er stor. men jeg vet om to som gleder seg til å sette igang igjen om noen mndr. Må bare anbefale å teste dette på partneren,både for kvinner og menn. Det er så deilig....... Men nå skal jeg avslutte her, fitta mi renner. På tide å vekke elsklingen, med ei våt ei rett foran munnen når øya glir opp... gleder meg...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Blir så kååååååååååt av dette! kan jeg få kjenne på den våte fitta di?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 D var en sinnsykt deilig historie.. Og jeg ble våtere og våtere når jeg leste den........
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 fortell om morgenstunden du hadde å da.........
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 hørtes himmelsk vidunderlig ut... kåt nå jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå