Gå til innhold

Er det noen som kan svare på dette?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 4+4 på vei. I noen dager har jeg hatt veldig vondt i ryggen og menssmerter. Ble i går sendt på sykehus m/mistanke om graviditet utenfor livmoren. Under undersøkelsen kunne ikke legene bekrefte graviditet utenfor livmoren eller innenfor. Måtte ta blodprøve som måler Hcg. Denne prøven skal taes på nytt på mandag, og på neste fredag en ny ultralyd. Dette for å finne ut om jeg er gravid og om det ligger i livmoren. Er kjempe bekymra, er så redd for at det skal være noe galt. Er det noen der ute som har opplevd dette? Å fant dem noe i livmoren deres på neste ultralyd?

 

Håper på svar fra dere. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Når du er så kort som 4+4 er det nok ikke lett for legen å se noe på innvendig ultralyd. Den lille er vel så liten at den knapt "synes". Jeg var selv på UL i uke 6 ved forrige graviditet og så da bare et bittelite bankende hjerte, det var liksom det hele. "Noe" som pulserte på skjermen. Ved UL nå i uke 8 var embryoet 1,57 cm og man kunne skille mellom hodet og kropp. Ellers så jeg plommesekken, men det var veldig lite på skjermen nå også.

Sikkert mye lettere for legene å si noe mer sikkert neste fredag. Vet at ventetiden blir lang for deg...... Jeg hadde endel ryggsmerter i starten av dette svangerskapet selv, men de kom og gikk og var "til å leve med" om du skjønner....

Vet ikke om dette var til så mye hjelp, men ønsker deg i alle fall masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er i uke 4 + 4, men emryoet er bare i uke 2...så det er veeeeeldig tidlig å si!

Mange vet ikkje engang at de er gravid i denne uken. Og 2/3 norske kvinner spontan aborterer rundt denne tiden uten at de vet om det engang..egget kommer ut rundt den tiden de skulle hatt mensen,så dei fleste tror det bare er mensen. ( akkuratt dette har sjedd med meg og ser du,og dette var det eg fikk beskjed om av legen min. )

 

Håper selfølgelig at det går bra,og at du fortsatt er gravid på mandag!:)

Eg har og veldig vondt i ryggen min..men dette er bekkenet som er begynt å utvide seg. Og det er et bra tegn!:) Da gjør det seg klart til å gjennomføre et svangerskap!:)

LYKKE til uansett!:)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg var hadde en ex.u ifjor, var kjempedårlig og fossblødde, det tok 5 uker før de fikk konstatert det, men jeg var veldig dårlig hele tiden med masse blødning som sagt. 100 ganger menssmerte.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...