Gå til innhold

hvilken HOSTESAFT

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvilken hostesaft man skal bruke??? den slimløsende som skal hjelpe med å bli gravid!!! har solvipect men den smakte grusomt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er solvipect man skal bruke desverre=( Men det kan jo hende at det finnes en annen slimløsende hostesaft som smaker bedre;)

Skrevet

ja jeg har kjøpt den så får bare holde meg forran nesen og slurpe ivei. har du prøvd det?? evt vet du om noen har blitt gravid med det?

Skrevet

Jeg har en mann som jobber i apotek-bransjen. Skal høre om han kan spørre en farmasøyt om det finnes flere slimløsende midler å få tak i.

Skrevet

tusen takk for solvipect smakte ikke noe godt altså, sto på kjøkken gulvet og brakk meg hihi. men hva gjør man ikke for å bli gravid

Skrevet

Når i syklusen er det man skal drikke denne, eventuelt?

Skrevet

Jeg har bare prøvd det en gang, og da klaffet det ikke. Men har hørt om fler her på bim som har fått klaff den pp'n de har brukt det. Så det er absolutt verdt et forsøk;) Håper det klaffer for deg!

Skrevet

jeg begynte i dag og det er akkurat en uke til eggløsning, men vet ikek om det er riktig da

Skrevet

Man skal ta det fra en uke før EL og fram til eggløsningsdagen. Ikke etterpå, for da kan det bli vanskelig for egget å feste seg.

Skrevet

hvor mye skal man ta og er det på morgen vi skal ta det???

Skrevet

Man skal følge det som står på bruksanvisningen, så det er vel 10 ml 2-3 ganger om dagen eller noe sånt. Spiller ingen rolle når på døgnet man tar det tror jeg=)

Skrevet

Bland solviepect med din yngligssaft, da er det ikke så ille :))

Skrevet

Bisolvon er slimløsende, du kan få kjøpt dråper som kan blandes i drikke, og da smaker det ingenting.Har ikke hørt om andre som har tatt det for å bli gravid, men dersom du ikke greier å få i deg solvipect burde det vere et godt alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...