martine68 Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hei på dere. Det var bare en tanke som slo meg da jeg leste at Bente pleier å blø så kraftig. Går det ikke an å ta en utskrapning eller gjøre noe inngrep for å blø mindre? Synes å ha lest at dette kan å positiv virkning på at en evt. spire sitter også. Roter jeg ting til her eller er det noen som kan bekrefte min teori?
evigoptimist Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Jo, jeg mener også å ha lest at det å renske ordentlig opp, kan hjelpe en spire å feste seg - og at man blør mindre.... Men, er vist ikke bra med for mange utskrapinger heller, kan vist ødelegge slimhinnene... så det er nok ingen løsning for meg som har mistet fem ganger, med fire tilhørende utskrapinger.....
Beth Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Du har jammen også nok å slite med, evigoptimist. Eg har "berre" mista to gonger som eg veit om, men ein gong er meir enn nok. Fem gonger - eg er imponert over at du enno heng med. Måtte du få igjen for optimismen din! Du fortener verkeleg også å lykkast nå. Klem frå
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 En akupunktør kan hjelp til med en skikkelig "tømming" av menstruasjonsblod feks rett før eller når man starter mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå