Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har IKM i dag og testet nå nettopp m morgenurin. Klar og tydelig negativ.

Murringer i magen på 3. uke nå, men ingen ømme bryst. Da er vell mensen rett rundt hjørnet tenker jeg...;o(

(et lite håp; er at jeg med mine 2 barn aldri har testet positivt før ca 2 uker etter ikm...noen andre med lik erfaring)?..test nr to tar jeg om 2 uker om ingen mens har dukket opp.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9261334-semma-har-testet-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spurte på skravle om noen hadde brukt lang tid på å teste positivt, og der var det mange som ikke hadde testet positivt før over IKM, gjerne 1-2 uker over. Så det er fortsatt håp=) Og når du har testet positivt sent før, så produserer du nok hcg sent. Så ikke gi opp håpet før tanta har kommet. Masse lykke til!=)

Hei Dreamer,

Takk for oppmuntring! Jeg hadde/har jo litt forventninger nå, men må vi prøve igjen, så er det jo bare fint med et vår-barn og ikke måtte slite med snø og mye klær midtvinters. (Må jo se de positive i ting)..;o) Hvordan er det med deg da? Prøver eller nygravid?

Hei Semma! Har det akkurat likedan som deg nå. Har hatt mensmurringer siden EL. Ikm i dag. Testet neg. i går og i forgårs. Har ikke testet i dag, men regner med mensen er rundt hjørnet. Mitt siste lille håp for denne perioden er at ikm egentlig er senere enn jeg har trodd, og at testene dermed var for tidlig til å vise noe. Det er jo håp i hengende snøre sies det. Men jeg orker ikke teste i dag. Ser an t.o.m. søndag, og hvis jeg ikke har fått mensen til da, så tar jeg en ny test. Gidder ikke se flere negative tester - kan heller bare få den elendige mensen.... Du er jammen standhaftig som klarer å vente i to uker med å teste igjen!!:)

Sant at det er deilig med vårbarn=) Ja man må jo se det positive i ting. Her er linken til det på skravle http://www.barnimagen.com/forum/thread/9237145 så ser du at det ihvertfall er håp=)

Jeg fikk tantebesøk i går, 3 dager over IKM=( Så jeg hadde litt forhåpninger, men prøver som du skrev å se det positive i at tanta kom. Har dere prøvd lenge? Dette er vår 7. pp, hvis man kan kalle det det;) Sambo er ikke for å prøve som en gal, så blir ikke prøving mer enn 1-2 ganger rundt EL, men det burde jo holde;)

Har vært på nattevakt, så må legge meg nå, men svarer deg når jeg har stått opp=) Krysser fingrene for at du får en positiv test om noen dager xxxxxx

Hei Tone Troll,

Ja jeg skal virkelig vente nå. Er også lei av negative tester. Denne gangen bare èn..men har testet ved andre pp ...da altfor tidlig..)

Selv om det er litt "dumt" er det også så godt å gå rundt her i sin egen lille "kankje-jeg-er gravid-verden".Da koser jeg meg med spenningen i 2 uker til...om jeg er heldig, ellers er det bare å ture avgårde til bttikken etter bind og tamponger... ;o) (Trodde ikke jeg skulle behøve mere slikt på en stund, så optimistisk er jeg da) :o) Lykke til og hold oss oppdatert!

Annonse

Hei igjen Dreamer,

Jeg sluttet på ppiller i desember,så etter det har vi liksom latt naturen styre... Viste seg at jeg ble gravid på 1."forsøk" (som jeg også gjorde med de 2 barna jeg har). Men den endte med en SA i mars. Fikk mens tilbake 1 mnd etter SA (10.april) og hadde vell EL rundt den 24./25. april..med litt ekstra aktivitet..;o), derfor har jeg store forventninger nå.

Nei, nå m¨å jeg komme meg ut og trimme litt, få tankene over på noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...