vårina Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Får ikke sove...tankene fyke rundt i hodet. Har nettopp funnet ut at eg e gravid og så komme bombååååååå!!! Han ønske ikke barn nå allikevel....... For en jjjæææ...dust,idiot..drittsekkkkkkkk. Me har prøvd i 4 mnder..så det var virkeligt planlagt. Nå prøve han å få meg til å ta abort......
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 nei fy faen da!! det er ikke lov engang!!! høres ut som en skikkelig drittsekk!!!
vårina Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Er ikke 4 mnder gravid..men har prøvd å bli gravid i 4 mnder. Har som sagt nettopp funnet det ut...og regne med eg e ca 4 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 synes det er utrolig dårlig gjort jeg!! prøvd i fire mnd og så sier han plutselig at han ikke vil!!! hadde blitt fly fobanna jeg!! men kan jo hende det bare er en sånn sjokkreaksjon fra hans side da!
vårina Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 Ka tror du eg er då??? Har hatt/har det helt forferdligt. Trodde ikke det gikk ann å hate en så sterkt som eg hate han nå. Han ord var at han ikke e helt sikker på at eg e den rette for ham allikevel...... åååååååååååååååååååååååååååååååååå
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 nei fy f.... ass for en dritt dah!! sender deg en god klem jeg:) alt ordner seg til slutt, uansett!! liten trøst men.... skjønner godt at du er sint!
vårina Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 Tusen Takk:-) Har mange gode venner og stor familie så det komme til å gå bra. Nå ska eg prøve å bare tenke på den lille spiren og håpe alt komme til å gå bra. Er du gravid?
anneli84 Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 bare tenk på den lille spira du. må huske å tenke positive tanker vettu:) så blir det en positiv liten baby. er jo mulig gubben din bare trenger å venne seg til det, at han bare ble litt redd når han skjønte alvoret. går nok over skal du se:) klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå