Gå til innhold

Ny her, positiv test idag


Skjora

Anbefalte innlegg

Gratulerer til dere andre. Jeg fikk termin 1 januar i følge den siden her:) så får vi bare se, første gang og absolutt ikke planlagt!! Men gleder meg nu og håper alt vil gå bra, ikke bare for meg men for alle andre som er gravide også!! leser om så mange her som mister både før og etter uke 12, så er litt skremt. Men krysser fingrene:)

 

Hilsen sunnmørs jente på 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også ny :)

 

Testet positivt for et par dager siden, og har termin 8. januar i følge BIMs kalkulator!

 

Vi bestemte oss for å prøve å få til et barn i begynnelsen av 2008, så ser ut til at det har klaffet så langt :)

 

Ellers skal jeg signere arbeidskontrakt i løpet av de første dagene nå. Har endelig fått tilbud om 100% stilling, men foreløbig bare vikariat fram til august 2008. Tror ikke det skal være noe problem å komme tilbake igjen etter permisjon, selv om jeg jo ikke er garantert det med tanke på at vikariatet går ut midt under min permisjonstid (Hvis alt går bra, vel og merke)..

 

Noen som vet vilke regler som gjelder på dette området? I forhold til lønn under permisjonstiden og sånn? Den stopper vel ikke å komme inn fordet om vikariatet er over midt under permisjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...