Skjora Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Har termin 20 januar....... er det noen andre som har termin da?
Lillemy-77 Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Hei på deg:) Jeg kom også nettopp inn her, har termin 23 januar, så ikke så langt unna.. Har du noen fra før? Dette er første gang for meg. )
Lillemy-77 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Og gratulerer masse med spire glemte jeg å si...hehehe....)
Skjora Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2007 Tusen takk Lillemy, og lykke til til deg også. Dette er helt nytt for meg. Dvs at jeg har vært gravid før, men mistet det i uke 16 (feb 07). Jeg har bestemt meg for å ikke tenke på det og kun se framover med lyst sinn, men jeg må jo si at jeg er litt mer nervøs denne gangen. De aller fleste svangerskap går jo helt fint. De fleste av mine venner er ferdige med å være gravide, så jeg er glad for felleskapet her inne. Det er så mange tanker, gleder og bekymringer som man ikke kan dele med andre enn de som er i samme situasjon. Håper vi kan være en fin støtte for hverandre i tiden fremover.
Bella Donna Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Ville bare si hei og gratulerer jeg også:=) Har foreløpig termin 12 januar, men jeg fødte fem uker før tiden sist, så muligheten for et 2007-barn er absolutt til stede. Har en gutt på 14 mnd fra før.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Grattis!! har termin 11.januar jeg da:)
2 søte små:-) Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har termin i desember, men ville bare si gratulerer! Lykke til!
mimmitiltre Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 GRATULERER!!! jeg har termin 15 januar, så ikke langt fra deg!! gleder meg kjempemasse!! lykke til!!!
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 11. mai 2007 #11 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har også termin den 20, og mista også i februar, så da har vi to ting til felles! Er kjempespent, og tørr ikke helt å planlegge og glede meg for mye før det har gått noen uker til, sitter litt i med SA'en. Håper sånn det går bra denne gangen, venter altså min første! Lykke lykke til!!!! Krysser fingrene for oss alle!
Lillemy-77 Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 Hei igjen Skjorareiret:o) Jeg har også desverre hatt den erfaringen med å miste...januar i år...derfor har jeg faktisk hatt pause i prøvingen helt fram til nå da. Men, som du sier, det er bare å se fremover å prøve å ikke tenke på det. Denne gangen går det bra !!! Satser på at vi begge starter neste år med en (eller to!!) små bebiser..) Kunne faktisk tenkt meg tvillinger jeg..hehe... Klem
Skjora Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2007 Hei du Jeg har en god følelse og den har jeg tenkt å holde på. SA'en ligger og murrer litt langt bak, men jeg skyver den unna. Tror den lille spiren har det bedre om jeg tenker gode tanker. Gled deg. Det er mest sannsynlig at alt går bra. Gleder meg til å følge deg i fortsettelsen....
Skjora Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2007 Innlegget over var tenkt til sååå klar for en liten. Er litt ny i gamet her.
Skjora Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. mai 2007 Hei igjen Lillemy Leit at du har opplevd å miste du også. Vi satser på to neste gang da ....hehe. Tvillinger hadde vært veldig stas. Hadde min første prøveperiode nå jeg også, og er veldig forbauset over den satt med en gang. Tar det som et tegn på at dette lille monsteret er tøff nok til å klare seg (-; Klem til deg også
Skjora Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. mai 2007 Hei alle sammen Tusen takk for gratulasjoner og hyggelige hilsener. Så kjekt at vi er flere som skal ha i januar. Dere som skal ha i desember får gå litt i forveien og dele med oss etterhvert. Gratulerer til alle, lykke til, og jeg håper vi kan følge hverandre fremover.
nungo Skrevet 12. mai 2007 #17 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer så mye :-) Jeg har foreløpig termin 5. januar .
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #18 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer! kjenner meg igjen i deres situasjon,hadde selv en MA i februar,gravid i 1pp og er nå 8+3,termin 21.12.07. Jeg råder dere til ikke å tenke så mye på SA/MA,men vet at det ikke er lett,tankene streifer jo meg også av og til. Prøv å unngå og lese de innleggene som har med SA/MA å gjøre. Det har jeg bestemt meg for nå,tok den beslutningen i går kveld faktisk,blir for slitsomt for meg å lese de. Denne gangen er det vår tur skal dere se! var det noen av dere som egentlig hørte med i augustklubben?
To fine gutter Skrevet 12. mai 2007 #19 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer! Har termin i 12. januar tror jeg.. BIM sier 5. men det tror jeg er litt tidlig. Uansett, lykke til i tiden fremover :-)
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #20 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer!! Jeg har termin 23. januar, så er ikke mange dagene etter deg
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #21 Skrevet 12. mai 2007 Lillemy-77: gratulerer! Nå har vi termin 23.begge to
mammaen til Luca Skrevet 13. mai 2007 #22 Skrevet 13. mai 2007 Gratulerer Jeg har foreløpig termin 12. januar, men har ikke vært hos legen ennå. Er ute på sjøen på jobb, men skal nok til legen med en gang jeg kommer meg hjem.
whoopsie daisy Skrevet 13. mai 2007 #23 Skrevet 13. mai 2007 Grattis! Har antatt termin 21.januar. Morsomt å se at vi er så mange som skal ha barn i januar da? Jeg hadde, i likhet med mange andre her ser jeg, en SA. Derfor er jeg litt mer avventende denne gangen enn sist. Vet ikke om jeg klarer å slippe gleden løs før det er gått 3 mnd. Men jeg er veldig glad for at det klaffet igjen og skal passe på å ta det med ro og ikke tenke så mye på det.
Skjora Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #24 Skrevet 13. mai 2007 Hei igjen januarjenter Når bestiller dere første legetime?
Life is a gift Skrevet 13. mai 2007 #25 Skrevet 13. mai 2007 Heisann Jeg har termin 21.januar (ca), og jeg ringte legen på fredag. Hun satte opp en time til meg i uke 9. Det er bare å ringe nå, så kan dere finne ut når det passer best i uke 8-10 (ofte de ukene som er mest vanlig å gå på første sjekk). GRATTIS SÅ MYE MED "REKA" (som vi kaller den lille)!!! Dette blir spennende, jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå