Gå til innhold

Jeg orker snart ikke mer av denne "#¤#%¤&%&/ kroppen min!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har jo småblødd, som noen sikkert har fått med seg, to ganger etter mensen begynte... Jeg er nå på dag 16,,, og blør masse...

Så i morgen må jeg nok trygle St Olavs om å få være med denne gangen.Turid ,den ene sykepleieren,sa at hvis jeg begynte å blø friskt, altså mye rødt, så ble forsøket avbrutt....

Og det ser sånn ut nå.. Jeg blør masse.. Mer enn ved mensen nå sist.

Jeg orker snart ikke mer jeg.. er tappet for krefter, lyst og energi her.

Jeg fatter ikke.. føler jeg har lidd nok nå, etter 3 aborter, 6 års prøving ,4 forstadier til livmorhalskreft og masse annen drit....

Møkkakropp altså!

Jeg hadde håpet og gledd meg sånn til å få satt igang igjen på søndag.

Men den gleden var det visst ingen av de høyere makter som unnet meg denne gangen!

Får håpe at St Olavs mener jeg kan sette igang likevel.. Medesinene ligger klar til bruk, jeg har funnet frem skjemaet, og bestemt meg for sprayklokkeslett og greier....

Ønsker dere alle masse lykke til! Håper dere har fått utdelt mer flaks enn jeg har fått!

Trist hilsen

Fortsetter under...

Ringte Medicus i dag, og de sier at småblødninger ikke har noe å si. Vi jenter med uregelmessig mens og småblødninger er jo ofte de som trenger hjelp til å bli gravide.

Nå er blødningene små og sparsomme, har roet seg i natt. Er mer brunt nå, så det spørs bare.

Medicus mente jeg skulle bare starte sprayingen.

Jeg er i totalt villrede nå, så jeg må nok ringe st olavs likevel og høre med dem. Jeg vil jo ha optimale forhold, men kroppen min er nå en gang sånn, og det er vel det mest optimale jeg klarer å få til.

Jeg er bare drittlei og sliten av alt dette. At det skal være så vanskelig å lage barn!!!

Hadde jeg visst dette, så hadde jeg startet mange år tidligere!

hei.....

Du har det jammen ikke lett om dagen - jeg skjønner godt at du blir sliten og lei. Jeg håper virkelig at du kan starte opp nå!!

Hvorfor sier klinikkene så forskjellig ting - det fatter ikke jeg. Jeg hadde kjørt hardt på St.Olav og insistert på oppstart på søndag.

Lykke lykke til!! Jeg krysser fingrene for deg

trøsteklem

uff, skjønner godt at du blir forbanna på egen kropp....er det noe som skal gå veien liksom?? Men håper virkelig du får grønt lys, Bula! Og at det blir spire i magen din snart!!

Masse lykkeønskninger fra meg:-)

Hei vennen min!!

Utrolig hvor vanskelig dette her skulle være!!!!

Skjønner godt at du er lei nå..

Har du snakka noe mere med St.Olavs eller?

Vet du om du kan begynne nå??

Håper virkelig det:)))

Bamseklem fra

Annonse

Skjønner frustrasjonen din :o(

Kjedelig når det blir sånn, men det er livets harde realitet. Tror likevel det er godt å få frustrasjonen ut av kroppen, slik at du kan klare å gå videre. Det er godt å ha alle de støttende jentene her på BIM, selv om det til tider også kan være litt sårt. Hormoner i ulage...

Ønsker deg lykke til!

Hei Bula!

Så utrolig slitsom situasjon og være i.... Ja man tappes jo helt for krefter, lyst og energi av å gå sånn og vente, og ikke vite.... Og med 6 års prøving og alt det andre så begynner man jo å merke det... Håper det snur snart sånn at du kommer igang! Sender varme tanker og ønsker deg masse lykke til!

Hei, jeg skjønner godt at du blit sliten og frustrert. Jeg har holdt på i 1 år nå, 1 avbrutt forsøk og to tidlig aborter. Jeg har slitt med masse blødninger og intense smerter- dette har vært mest slitsomt for meg. Jeg har hadt blødninger og full mens i sprayetidene mine- og St.Olav har ikke gitt meg negative signaler i forhold til dette.

Prøv så godt du kan å holde motet oppe, det skal bli din tur skal du se- husk Jenny Jensen- det klaffet på 10 forsøket- det går an. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...