Gå til innhold

Hei! Hvor gamle er dere herinne?

ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 33, men 34 når barnet kommer. Sniker meg inn her til dere selv om jeg er den yngste på lista (foreløpig). Er ikke så aktiv her inne, men siden det er første barnet mitt så føler jeg at jeg kan falle litt utenfor mange andre førstegangsfødende, som gjerne er i 20-årene... :-)

Annonse

Annonse

Hei

Jeg ble 41 i mai. Venter mitt 3 barn i september. Har en gutt på snart 17 og ei jente på 11. Fikk høre det av jr. en stund etter han fikk vite at jeg var gravid: Mamma sa han, du kunne nå gjort som du sa til meg... Jeg hadde da ikke lang tid i forveien snakket om hvor viktig det var med prevensjon. Både han og søsteren gleder seg velidg til at lillebror kommer.

Hei

Jeg er 41 år, 42 år når babyen kommer i slutten av oktober.

Dette er vårt barn nr 3. Har to gutter fra før med samme mann. barna våre er 3 og 11 år. Vi gleder oss alle sammen, særlig storebror på 11 (snart 12) som tror og håper at dette også er en gutt :-) Nå tør vi endelig glede oss, selv om vi ikke har fått resultatet fra fostervannsprøven enda. Ultralyder og duo test tyder på at det går bra! Er i fin form, etter 3 mnd med kvalme. Faktisk i bedre form med de to siste enn da jeg som 30-åring var gravid med 1.mann. Alderen bekymrer meg ikke!

Gratulerer viny, jeg er nesten i din situasjon ,har også 2 voksne barn og 3 mindre , men ønsker nå sterkt en liten ,,har prøvd i nesten 2 år etter abort i uke 12 ,fosteret døde i uke 7 ...hvar det noen hjelpemetoder dere prøvde eller?????? lykke til videre med deg og familien , carina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...