Gå til innhold

to barn i himmelen og gravid på nytt

dianne juvik

Anbefalte innlegg

jeg har en nydelig sønn på 8 år, meg og min mann ønsket oss ett fellesbarn ble gravid 2004 og fødte en skjønn gutt 11 dager over termin, natt til 20 mai 2005 gir jeg gullet vårt mat og han sovner trygt i sengen sin igjen ikke skulle jeg vite at det var siste gang jeg såg han i live, da vi våknet om morningen var gullet vårt død, han døde av krybbedød bare 39 dager gammel kommer nok aldri til å bli meg selv helt igjen, vi valgte å prøve en gang til ble gravid igjen 1 år etterpå det skulle bli en jente var veldig redd i begynnelsen men kom over de første 3 mnd og begynte å glede meg over den lille, hadde jo gått over termin med begge før, en søndag var da 24.4 uker på vei våknet jeg med store smerter i magen ser at vannsekken er på vei ut sykebil kommer men hun blir født i sykebilen vi døpte henne anniken hun levde i 17 timer også sovnet hun inn er no gravid igjen i uke 14 er så redd og engstelig for veldig tett oppfølging men klarer ikke å håpe at det skal gå bra denne gangen klarer ikke skrive så mye mere ennå

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...