Gå til innhold

Da sier jeg takk for meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å håper jeg snart blir gravid igjen..Var på legevakten i kveld pga store smerter.Skal inn i morgen å få ultralyd for å se om alt er kommet ut.Lykke til videre alle sammen her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøsteklem til deg ludda. Jeg har selv vært gjennom det samme, ikke noe gøy !! Det skjer nok med flere enn man tror. Men du blir nok snart gravid igjen skal du se, jeg har nettopp testa positivt selv. Klemmer :o)

Skrevet

HUff a meg så kjedelig !!

Bedre lykke neste gang da, er jo veldig mange som blir fort gravide igjen etter de har mistet :)

Skrevet

Dette var trist. Men, lynet slår forhåpentligvis ikke ned på samme sted to ganger. Lykke til videre.

Skrevet

Så trist :( lykke til neste gang

Skrevet

det er trist å høre. Jeg husker at du trøstet Lulla5pp igår og i dag trenger du selv en liten trøst, dette er så urettferdig. Håper bare at det går bedre med oss alle neste gang. Jeg er tilbake fra sykehuset og føler at det er (bittelite) bedre allerede...for hver dag som går. Håper du gjør det samme. Lykke til videre!

Klem,

Skrevet

Så utrolig trist og høre.. Håper det går bra med deg, og at du snart kommer inn her til oss igjen..

Livet er langt fra rettferdig :/

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...