Happy H Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Håpa stemningen e roa seg litte granne!!!=) Nokke andre enn meg som venta på TR eller positiv test? Eg e hele 2 dager over IKM, hihi.. testet negativt igår, men holder håpet oppe så lenge ikkje TR dukka opp!!!!
Modesty Blaise Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hei Happy H. Så spennende at du er over IKM. Jeg har IKM på søndag. Så jeg er ganske spent selv. Vet ikke helt om jeg tror på denne perioden. Har fått masse mensen kviser nå så det lover ikke godt.... Lykke til så lenge da
Happy H Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Hm..blir spennende å se,håper du og går over IKM å får POSITIV test snart!!!=) veit ikkje heilt om eg stola på denne pp en heller sidn d e den første skikkelig etter SA, men holde håpet oppe alikevell!!! Har litt mensmurring, så d kan virke som den e på vei, men d kan jo og være et tegn på graviditet, så får bare krysse fingre!!! Du vet de sier at når en blir gravid m jenter så stjeler de skjønnheten fra sin mor,så kanskje d e derfor du har fått "mensen kviser";)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Halloen Happy H :-) xxxxx masse for deg!!! Og modesty B: de gangene jeg har vært gravid har jeg hatt kviser, men aldri ellers, så tvi tvi :-)
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Hei Happy H!!! Samme situasjon som meg du da... Forventet ikm tirsdag eller i går...negativ test idag (på ettermiddagsurin) og masse mensmurringer, men ingen tante. Den dukker nok opp i løpet av natt her kan jeg tenke meg...
Happy H Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2007 takk takk kirsty-24pp=) Får bare håpe tanta e vekke for godt, hihi, hvertfall 9mnd og gjerne litt mer enn d og!
gilmore girl Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 heisann..er ikke lett å lage barn..jeg trodde jeg skulle ha ikm i morra eller lørdag men er enten søndag eller mandag..jeg begynnte å teste meg på tirsdag å fikk svaaak positiv å i går fikk jg d samme å di ttok blodprøve som ikke tilsa nok hcg til at di ville si positivt..forstår ingenting jeg,totalt har jeg fått 5 positive tester å negativ bblodprøve,hva mener dere jenter..er d fortsatt håp for meg? noen som har opplevd lingnende?
Happy H Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2007 oh, så spennende då Turbotrollet!!!!krysser fingre for at vi begge slippe å hilse på tanta på lenge lenge!!!!! eg har hatt kraftige mensmurringer og trodd tanta va på vei begge gangene eg har vert gravid, så d e lov å håpe! Pleier du gå over IKM? hvis ikkje e jo d et kjempe bra tegn!
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 litt kokosyklus her i gården Sist pp var på 76 dager, men nå hadde jeg positiv el-test 24/4 og tempen har steget etter det, så da burde den har kommet tirsdag eller i går etter mine beregninger
Happy H Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. mai 2007 ånei kor kjedelig gilmore girl!!! eg tror fremdeles d e håp eg. va d ikkjeen an her inne en dag som fortalte om positiv hjemmetest og negativt hos lege? Tror eg ville dratt til legen på mandag å tatt en ny test om tanta endå ikkje e dukka opp!! Krysser alt som krysses kan for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx=)
Happy H Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2007 ja så lenge du vet du hadde EL e d jo litt lettere å vite når ventet menstruasjon er. Eg heia hvertfall kjempe masse på deg no..hihi.. må være utrolig slitsomt m sånne lange sykluser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå