Gå til innhold

Oktober: MØKKASJEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Var i møte med sjefen i går, og gruer meg SKIKKELIG til å jobbe med henne igjen! Jeg var ordentlig dårlig i svangerskapet, lå med hyperremesis i fire mnd, og var sykemeldt 50%. Ville ikke 100% pga jobben - og dette bruker hun nå mot meg! "hadde vært mye bedre om du hadde vært sm hele tiden". Hun lot det skinne veldig klart gjennom at hun foretrakk at jeg sa opp:(

Det verste er at hun presterte å gi meg skylden for ting som har skjedd på jobben 2 mnd etter at jeg ble sm 100%, som da var hennes ansvar å fikse opp i!! Forklaringen hennes var at "jobben må jo gjøres uansett, det er ikke noen unnskyldning å være dårlig..."

Hun nærmer seg 40, uten mann og barn....

Hun trengte å vite hvordan det skulle gå å jobbe nå som jeg var tobarnsmor?? For det første har hun f...en meg ikke noe med mitt privatliv og hvordan jeg organiserer meg, dessuten har jeg jobbet ræven av meg i 9 år i det firmaet og var en av de som har gjort det best, før hun begynte!

Uff, langt dette her, men dette var skikkelig nedtur!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9259891-oktober-m%C3%B8kkasjef/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hev deg over henne, "overse" hun og gjør det du gjør best, nemlig jobben din.... Når jeg kom tilbake fra permisjon sist NEKTET min såkaldte medarbeider å gi meg arbeidsoppgavene tilbake fordi det var HENNES jobb nå og jeg måtte ikke bare komme her og komme her... (jeg = resepsjonsansvarlig, hun = resepsjonist, nå mente hun at rollen var byttet...) YEH RIGHT, jeg laget et lite minihelvete for hun og rettet kjapt opp igjen til slik at rett ble rett igjen. Noen mennesker er bare SÆRE og SURE og HØYLYTTE... He-he, har visst "litt" agresjon igjen enda ;)

Uansett, du skal vel ikke i jobb igjen enda? La det døyve, går det an å ha et nytt møte der du forteller det du skriver her? Trakassering/mobbing/utfrysning er det jo hun gjør.... Eller er der en tillitsvalgt på jobben du kan ta det opp med? Er de andre kollegaene grei? Må veie for eller mot, er ikke gøy å gå på jobb om du kvier deg....

LYKKE TIL!!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Jeg ville ha samla bevis mot denne her bitcha! Virker som om hun ikke egner seg som skjef, og det er jo ikke du som skal grue deg til å begynne å jobbe igjen,- det er hun som skal grue seg over at hun kanskje blir sparka pga dårlig oppførsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...